Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14341
Назва: The Influence of Physical Activity on Students’ Psychological WellBeing
Інші назви: Вплив фізичної активності на психологічне благополуччя студентів
Автори: Kovalenko, Alla
Коваленко, Алла
Grishchuk, Eliso
Грищук, Елісо
Rogal, Nina
Рогаль, Ніна
Potop, Vladimir
Потоп, Володимир
Korobeynikov, Georgiy
Коробейніков, Георгій Валерійович
Glazyrin, Ivan
Глазирін, Іван
Glazyrina, Valentina
Глазиріна, Валентина
Gorascenco, Alexandru
Горащенко, Александру
Korobeynikova, Lesia
Коробейнікова, Леся Григорівна
Dudnik, Oleksandr
Дудник, Олександр Кирилович
Ключові слова: Physical activity;team and individual physical activity;psychological well-being;subjective social well-being;фізична активність;командна та індивідуальна фізична активність;психологічне благополуччя;суб'єктивне соціальне благополуччя
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: The Influence of Physical Activity on Students’ Psychological WellBeing / A. Kovalenko, E.Grishchuk, N. Rogal et al. // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2020. - Vol. 12, Issue 2. - P. 86-96. https://doi.org/10.18662/rrem/12.2/267
Короткий огляд (реферат): Purpose: study of influence of physical activity to person’s psychological well-being.Material: The study involved 198 respondents aged of 18 to 22 years, including 89 cadets of the Military Institute and 109 civilian students of Taras Shevchenko National University of Kyiv. The Riff’s Scale of Psychological Well-Being (adapted by T.D. Shevelenkova and T.P. Fesenko) and Danilchenko’s questionnaire “Subjective social well-being” were used. Results: The discuss influence of physical activity on students’ psychological and subjective social well-being. The performed study found that students who do physical exercises periodically have the highest psychological well-being. High psychological well-being was found at the group of students who are systematically engaged in physical activities. Significant differences were not found between the three groups of students (divided by the periodicity of their physical activity) as for their subjective social well-being. The higher scores were shown by students engaged in team-based physical activities in comparison with those who prefer individual forms. The article presents recommendations for the use of psycho diagnostic instruments, depending on a research purpose and the specific of examinees’ activities.Conclusions: The students who periodically engaged in physical activities have the highest psychological well-being; they show higher subjective sense of happiness, more content with their lives and demonstrate higher satisfaction with their social relationships
Опис: У статті розглядається вплив фізичної активності на психологічне та суб'єктивне соціальне благополуччя студентів. Проведене дослідження показало, що студенти, які періодично займаються фізичними вправами, мають найвище психологічне благополуччя. Високе психологічне благополуччя було виявлено у групи студентів, які систематично займаються фізичною активністю. Істотних відмінностей між трьома групами студентів (розділеними за періодичністю їхньої фізичної активності) щодо їх суб'єктивного соціального благополуччя не виявлено. Вищі бали показали студенти, які займалися командною фізичною діяльністю, порівняно з тими, хто віддає перевагу індивідуальним формам. У статті представлено рекомендації щодо використання психодіагностичного інструментарію залежно від мети дослідження та специфіки діяльності досліджуваних
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14341
ISSN: 2066-7329
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_influence_of.pdf336,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.