Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovalenko, Alla-
dc.contributor.authorКоваленко, Алла-
dc.contributor.authorGrishchuk, Eliso-
dc.contributor.authorГрищук, Елісо-
dc.contributor.authorRogal, Nina-
dc.contributor.authorРогаль, Ніна-
dc.contributor.authorPotop, Vladimir-
dc.contributor.authorПотоп, Володимир-
dc.contributor.authorKorobeynikov, Georgiy-
dc.contributor.authorКоробейніков, Георгій Валерійович-
dc.contributor.authorGlazyrin, Ivan-
dc.contributor.authorГлазирін, Іван-
dc.contributor.authorGlazyrina, Valentina-
dc.contributor.authorГлазиріна, Валентина-
dc.contributor.authorGorascenco, Alexandru-
dc.contributor.authorГоращенко, Александру-
dc.contributor.authorKorobeynikova, Lesia-
dc.contributor.authorКоробейнікова, Леся Григорівна-
dc.contributor.authorDudnik, Oleksandr-
dc.contributor.authorДудник, Олександр Кирилович-
dc.date.accessioned2025-07-07T12:58:57Z-
dc.date.available2025-07-07T12:58:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationThe Influence of Physical Activity on Students’ Psychological WellBeing / A. Kovalenko, E.Grishchuk, N. Rogal et al. // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2020. - Vol. 12, Issue 2. - P. 86-96. https://doi.org/10.18662/rrem/12.2/267uk_UA
dc.identifier.issn2066-7329-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/14341-
dc.descriptionУ статті розглядається вплив фізичної активності на психологічне та суб'єктивне соціальне благополуччя студентів. Проведене дослідження показало, що студенти, які періодично займаються фізичними вправами, мають найвище психологічне благополуччя. Високе психологічне благополуччя було виявлено у групи студентів, які систематично займаються фізичною активністю. Істотних відмінностей між трьома групами студентів (розділеними за періодичністю їхньої фізичної активності) щодо їх суб'єктивного соціального благополуччя не виявлено. Вищі бали показали студенти, які займалися командною фізичною діяльністю, порівняно з тими, хто віддає перевагу індивідуальним формам. У статті представлено рекомендації щодо використання психодіагностичного інструментарію залежно від мети дослідження та специфіки діяльності досліджуванихuk_UA
dc.description.abstractPurpose: study of influence of physical activity to person’s psychological well-being.Material: The study involved 198 respondents aged of 18 to 22 years, including 89 cadets of the Military Institute and 109 civilian students of Taras Shevchenko National University of Kyiv. The Riff’s Scale of Psychological Well-Being (adapted by T.D. Shevelenkova and T.P. Fesenko) and Danilchenko’s questionnaire “Subjective social well-being” were used. Results: The discuss influence of physical activity on students’ psychological and subjective social well-being. The performed study found that students who do physical exercises periodically have the highest psychological well-being. High psychological well-being was found at the group of students who are systematically engaged in physical activities. Significant differences were not found between the three groups of students (divided by the periodicity of their physical activity) as for their subjective social well-being. The higher scores were shown by students engaged in team-based physical activities in comparison with those who prefer individual forms. The article presents recommendations for the use of psycho diagnostic instruments, depending on a research purpose and the specific of examinees’ activities.Conclusions: The students who periodically engaged in physical activities have the highest psychological well-being; they show higher subjective sense of happiness, more content with their lives and demonstrate higher satisfaction with their social relationshipsuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPhysical activityuk_UA
dc.subjectteam and individual physical activityuk_UA
dc.subjectpsychological well-beinguk_UA
dc.subjectsubjective social well-beinguk_UA
dc.subjectфізична активністьuk_UA
dc.subjectкомандна та індивідуальна фізична активністьuk_UA
dc.subjectпсихологічне благополуччяuk_UA
dc.subjectсуб'єктивне соціальне благополуччяuk_UA
dc.titleThe Influence of Physical Activity on Students’ Psychological WellBeinguk_UA
dc.title.alternativeВплив фізичної активності на психологічне благополуччя студентівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_influence_of.pdf336,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.