Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13278
Назва: Аналіз та удосконалення технології виробництва і переробки продукції бджільництва на пасіці фермерського господарства Вінницької області
Інші назви: Analysis and improvement of the technology of production and processing of beekeeping products at the apiary of the Vinnytsia region farm
Автори: Купріянович, Михайло Олександрович
Kupriyanovych, Mykhailo
Ключові слова: мед;honey;бджоли;bees;віск;wax;фасування меду;honey packaging;стільники;honeycombs;пасічний сезон;apiary season
Дата публікації: гру-2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Купріянович М. О. Аналіз та удосконалення технології виробництва і переробки продукції бджільництва на пасіці фермерського господарства Вінницької області : кваліфікаційна робота магістра : спец. 204 "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва". ОПП "Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва" / БНАУ ; Наук. кер. І. Ф. Безпалий, доцент. - Біла Церква, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Удосконалення технології виробництва продукції бджільництва є важливим аспектом для підвищення ефективності галузі бджільництва та забезпечення високоякісної продукції. У даній роботі розглядаються сучасні методи та інноваційні технології, що сприяють оптимізації процесів збору, обробки та зберігання меду, воску та інших бджолиних продуктів. Встановлено, що виробництво продукції бджільництва і оптова реалізація її у порівнянні з роздрібною торгівлею, зазвичай передбачає знижені ціни, які негативно впливають на прибутковість бджолярів. Оптові угоди можуть бути пов'язані з ризиком невиплати або затримок у платежах, особливо якщо продавець не має належних договорів чи гарантій. Ці недоліки можуть суттєво вплинути на стратегію продажу і вимагають ретельного планування та обліку при виборі каналу реалізації продукції. Зроблено висновок, що запорукою економічної вигоди від пасічникування є доведення власного продукту до кінцевого споживача з врахуванням потреб покупця та дотримання ключових факторів: висока якість меду та інших продуктів забезпечує конкурентоспроможність на ринку, диверсифікація продукції (виробництво і реалізація воскових свічок, косметики на основі меду, тощо), розробка ефективної стратегії маркетингу та продажу, включаючи участь у ярмарках, виставках та використання онлайн-платформ для продажу, розуміння потреб споживачів і тенденцій ринку допомагає адаптувати продукцію до попиту, знання санітарних норм та екологічних стандартів є важливим для легального ведення бізнесу. Кваліфікаційна робота містить 48 сторінок, 6 таблиць, 5 рисунків, 30 список використаної літератури.
Опис: Improving the production technology of beekeeping products is an important aspect for increasing the efficiency of the beekeeping industry and ensuring high-quality products. This work examines modern methods and innovative technologies that help optimize the processes of collecting, processing, and storing honey, wax, and other bee products. It has been established that the production of beekeeping products and their wholesale sale, in comparison with retail trade, usually involves reduced prices, which negatively affect the profitability of beekeepers. Wholesale deals may involve the risk of non-payment or payment delays, especially if the seller does not have adequate contracts or guarantees. These shortcomings can significantly affect the sales strategy and require careful planning and accounting when choosing a product sales channel. It was concluded that the key to the economic benefit from beekeeping is to bring one's own product to the final consumer, taking into account the needs of the buyer and observing key factors: the high quality of honey and other products ensures competitiveness on the market, diversification of products (production and sale of wax candles, cosmetics based on honey, etc.), development of an effective marketing and sales strategy, including participation in fairs, exhibitions and the use of online platforms for sales, understanding consumer needs and market trends helps to adapt products to demand, knowledge of sanitary norms and environmental standards is important for legal business conduct. The qualification work contains 48 pages, 6 tables, 5 figures, 30 lists of used literature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/13278
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
technologia_vyrobnytstva_i_pererobky_produkcii_bdzhilnytstva.pdf881,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.