Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12410
Назва: Удосконалення маркетингової системи підприємства (за матеріалами ТОВ «Санаторій-профілакторій Діброва»)
Інші назви: Improvement of the enterprise’s marketing system (based on the materials of “Dibrova Sanatorium-Prophylaxis” LLC)
Автори: Слободянюк, Марія Володимирівна
Slobodyaniuk, Mary
Ключові слова: маркетингові стратегії, просування санаторно- курортних послуг, бренд-менеджмент, функціональний та стратегічний маркетинг;marketing strategies, promotion of sanatorium-resort services, brand management, functional and strategic marketing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Слободянюк М. В. Удосконалення маркетингової системи підприємства (за матеріалами ТОВ «Діброва»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: О. І. Шемігон, доцент. - Біла Церква, 2024. - 53 с.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність системи управління маркетингом в організації. Досліджено принципи та методи побудови служби маркетингу, визначено функції системи управління маркетингом в організації.
Опис: The essence of the marketing management system is revealed in organizations. The principles and methods of building a marketing service were studied, the functions of the marketing management system in the organization were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12410
УДК: 005.936.3:658.8(477.41)
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слободянюк.pdf583,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.