Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12148
Назва: Управління ціновою політикою на підприємстві (за матеріалами ТОВ «Тугоркан»)
Інші назви: Management of the enterprise price policy (based on the materials of “TUGORKAN” LLC)
Автори: Литвин, Олександр Іванович
Lytvyn, Oleksandr
Ключові слова: цінова політика, управління, ресторанний бізнес, формування цін, цінова стратегія;pricing policy, pricing, pricing strategy, pricing method, restaurant business
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Литвин О. І. Управління ціновою політикою на підприємстві (за матеріалами ТОВ «Тугоркан»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2024. 42 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів управління ціновою політикою підприємства. Охарактеризовано особливості цінової політики ТОВ «Тугоркан». Визначено, що підприємство являє собою ресторан, який спеціалізується на проведенні банкетів. Встановлення цін у ресторані «Тугоркан» відбувається за методом змінних витрат, який належить до групи витратних методів, або, як його ще часто називають, методи «витрати плюс». Розроблено систему клієнтських знижок, яка покликана збільшити обсяги збуту ресторану. Наведено план організаційних заходів щодо реалізації пропозиції.
Опис: The set of theoretical, methodological and practical aspects of managing the enterprise's price policy was studied. The peculiarities of the price policy of “Tugorkan” LLC are characterized. It was determined that the enterprise is a restaurant specializing in holding banquets. Pricing in the “Tugorkan” restaurant is based on the variable cost method, which belongs to the group of cost methods, or, as it is often called, "cost plus" methods. A system of customer discounts has been developed, which is designed to increase the sales volume of the restaurant. A plan of organizational measures for the implementation of the proposal is given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12148
УДК: 338.51/.53:005(477)
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвин.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.