Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12146
Назва: Конкурентноспроможнісь підприємств і шляхи її забезпечення (за матеріалами ТОВ «Way Grand»)
Інші назви: Competitiveness and ways to ensure it (based on the materials of “WAY ​​GRAND” LLC)
Автори: Гаєва, Владислава Сергіївна
Haieva, Vladyslava
Ключові слова: конкурентоспроможність, підприємство, шляхи забезпечення;competitiveness, enterprises, ways of providing
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Гаєва В. С. Конкурентоспроможність підприємств і шляхи її забезпечення (за матеріалами ТОВ «Way Grand»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2024. 44 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджені теоретичні, методичні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств. Охарактеризовані методи забезпечення конкурентоспроможності у ТОВ «Way Grand». Серед них надання широкого спектра послуг, які включають організацію подорожей, транспортні послуги, екскурсії та організацію подій, а також консультації та підтримку клієнтів, наявність сучасного автопарку, професіоналізм співробітників, висока якість обслуговування. Запропоновані напрямки підвищення конкурентоспроможності підприємства, зокрема подальше розширення послуг, покращення сервісу, використання інноваційних маркетингових стратегій, розвиток онлайн-продажів.
Опис: The theoretical, methodical and practical aspects of the competitiveness of enterprises are studied. The methods of ensuring competitiveness "Way Grand" LLC are characterized. Among them, the provision of a wide range of services, which include the organization of travel, transport services, excursions and organization of events, as well as consulting and customer support, the availability of a modern car fleet, the professionalism of employees, high quality of service. Proposed directions for increasing the competitiveness of the enterprise, in particular further expansion of services, improvement of service, use of innovative marketing strategies, development of online sales.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12146
УДК: 005.332.4(477)
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаєва В..pdf626,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.