Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12142
Назва: Сучасна концепція організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур в умовах глобалізації
Інші назви: Modern concept of organization of marketing management of activities of agrarian business structures in conditions of globalization
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Ключові слова: аграрні бізнес-структури, агропродовольчий ринок, принципи сталості, маркетингові дослідження, агропродовольча продукція, маркетингова концепція.;agrarian business structures, agri-food market, principles of sustainability, marketing research, agri-food products, marketing concept.
Дата публікації: 17-тра-2024
Видавництво: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
Бібліографічний опис: Артімонова І.В. Сучасна концепція організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур в умовах глобалізації. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Актуальні проблеми управління та адміністрування: теоретичні і практичні аспекти», 17 травня 2024 р., м. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». С. 36–39.
Короткий огляд (реферат): Розкрито концептуальний підхід до організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур. Визначено особливості концептуального підходу до організації маркетингового управління діяльністю суб'єктів господарювання аграрного бізнесу на тлі існуючих та потенційних викликів і загроз трансформаційного сьогодення. Запропоновано основні напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємств аграрної сфери в умовах глобалізації.
Опис: The conceptual approach to the organization of marketing management of the activities of agrarian business structures is revealed. The peculiarities of the conceptual approach to the organization of marketing management of the activities of agricultural business entities against the background of existing and potential challenges and threats of the transformational present are determined. The main areas of improvement of marketing activities of agrarian enterprises in the conditions of globalization are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12142
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_4.ТЕЗИ_Камянець-Подільськ_17.05.2024.pdf467,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.