Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.date.accessioned2024-07-02T09:12:02Z-
dc.date.available2024-07-02T09:12:02Z-
dc.date.issued2024-05-17-
dc.identifier.citationАртімонова І.В. Сучасна концепція організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур в умовах глобалізації. Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції «Актуальні проблеми управління та адміністрування: теоретичні і практичні аспекти», 17 травня 2024 р., м. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». С. 36–39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12142-
dc.descriptionThe conceptual approach to the organization of marketing management of the activities of agrarian business structures is revealed. The peculiarities of the conceptual approach to the organization of marketing management of the activities of agricultural business entities against the background of existing and potential challenges and threats of the transformational present are determined. The main areas of improvement of marketing activities of agrarian enterprises in the conditions of globalization are proposed.uk_UA
dc.description.abstractРозкрито концептуальний підхід до організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур. Визначено особливості концептуального підходу до організації маркетингового управління діяльністю суб'єктів господарювання аграрного бізнесу на тлі існуючих та потенційних викликів і загроз трансформаційного сьогодення. Запропоновано основні напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємств аграрної сфери в умовах глобалізації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЗаклад вищої освіти «Подільський державний університет»uk_UA
dc.subjectаграрні бізнес-структури, агропродовольчий ринок, принципи сталості, маркетингові дослідження, агропродовольча продукція, маркетингова концепція.uk_UA
dc.subjectagrarian business structures, agri-food market, principles of sustainability, marketing research, agri-food products, marketing concept.uk_UA
dc.titleСучасна концепція організації маркетингового управління діяльністю аграрних бізнес-структур в умовах глобалізаціїuk_UA
dc.title.alternativeModern concept of organization of marketing management of activities of agrarian business structures in conditions of globalizationuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_4.ТЕЗИ_Камянець-Подільськ_17.05.2024.pdf467,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.