Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12141
Назва: Розвиток системи агромаркетингу в забезпеченні ефективного управління підприємств аграрного сектору
Інші назви: Development of the agricultural marketing system in ensuring effective management of enterprises in the agrarian sector
Автори: Артімонова, Ірина Вікторівна
Artimonova, Iryna
Ключові слова: агромаркетинг, агропродовольче виробництво, агромаркетинговий інструментарій, екологоорієнтовані технології, ціноутворення, попит;agromarketing, agro-food production, agromarketing tools, environmentally-oriented technologies, pricing, demand
Дата публікації: 24-кві-2024
Видавництво: Херсонський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Артімонова І.В. Розвиток системи агромаркетингу в забезпеченні ефективного управління підприємств аграрного сектору. Матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції: «Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження», 24 квітня 2024 р., м. Херсон – Кропивницькій: Херсонський державний аграрно-економічний університет. С. 299–302.
Короткий огляд (реферат): Відзначено проблематику ведення агробізнесу в умовах перманентних флуктуацій зовнішнього середовища та волатильності ринків збуту аграрної продукції. Обгрунтовано потребу в застосування ефективного маркетингового інструментарію в практичній діяльності підприємств аграрного сектору. Виокремлено особливості процесу формування системи агромаркетингу на підприємствах аграрного сектору. З’ясовано, що особливості агромаркетингу тісно пов’язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва, яка характеризується різноманітністю асортименту продукції і учасників ринку, а також різноманіттям організаційно-правових форм господарювання суб’єктів агробізнесу
Опис: The problems of conducting agribusiness in the conditions of permanent fluctuations of the external environment and volatility of agricultural products sales markets are noted. The need for the use of effective marketing tools in the practical activities of enterprises in the agrarian sector is substantiated. Peculiarities of the process of formation of the agricultural marketing system at enterprises of the agrarian sector are highlighted. It has been found that the peculiarities of agricultural marketing are closely related to the specifics of agricultural production, which is characterized by the diversity of the range of products and market participants, as well as the diversity of organizational and legal forms of management of agribusiness entities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12141
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Репозитарій_3_ТЕЗИ_Херсон – Кропивницький_24.05.24.pdf548,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.