Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12084
Назва: Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу
Інші назви: Concepts and basic strategies of Internet marketing
Автори: Пащенко, Є.А
Pashchenko, E.
Ключові слова: інтернет-маркетинг, інструменти та стратегії електронного маркетингу, цифрова економіка;internet marketing, e-marketing tools and strategies, digital economy
Дата публікації: кві-2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Пащенко Є.А. Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу // Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту. м. Біла Церква, 24 квітня 2024 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко С. 154-156.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено сутність та визначено актуальність інтернет-маркетингу в умовах сучасної цифрової економіки. Представлено зміст та роль ключових стратегій інтернет-маркетингу: оптимізація вебсайтів та пошукових систем, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, електронна комерція, email-маркетинг, контент-маркетинг, аналітика та вимірювання результатів
Опис: The essence and relevance of Internet marketing in the conditions of the modern digital economy are summarized. The content and role of key internet marketing strategies are presented: website and search engine optimization, search marketing, social media marketing, e-commerce, email marketing, content marketing, analytics and performance measurement
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12084
УДК: 339.138/.371.4:004.738.5
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пащенко Є..pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.