Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12084
Title: Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу
Other Titles: Concepts and basic strategies of Internet marketing
Authors: Пащенко, Є.А
Pashchenko, E.
Keywords: інтернет-маркетинг, інструменти та стратегії електронного маркетингу, цифрова економіка;internet marketing, e-marketing tools and strategies, digital economy
Issue Date: Apr-2024
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Пащенко Є.А. Поняття та основні стратегії інтернет-маркетингу // Всеукраїнська науково-практична конференція здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту. м. Біла Церква, 24 квітня 2024 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко С. 154-156.
Abstract: Узагальнено сутність та визначено актуальність інтернет-маркетингу в умовах сучасної цифрової економіки. Представлено зміст та роль ключових стратегій інтернет-маркетингу: оптимізація вебсайтів та пошукових систем, пошуковий маркетинг, маркетинг у соціальних мережах, електронна комерція, email-маркетинг, контент-маркетинг, аналітика та вимірювання результатів
Description: The essence and relevance of Internet marketing in the conditions of the modern digital economy are summarized. The content and role of key internet marketing strategies are presented: website and search engine optimization, search marketing, social media marketing, e-commerce, email marketing, content marketing, analytics and performance measurement
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12084
metadata.dc.identifier.udc: 339.138/.371.4:004.738.5
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пащенко Є..pdf1,27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.