Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГулак, А.М.-
dc.contributor.authorGulak, A.-
dc.date.accessioned2024-06-26T09:46:01Z-
dc.date.available2024-06-26T09:46:01Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationГулак А.М. Значення нейромаркетингу та основні сфери його застосування. Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко. С. 41-43uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042-
dc.descriptionThe importance of neuromarketing and its role in marketing activities are considered enterprises. The characteristics of neuromarketing channels used to manage consumers' subconscious are presented. The main areas of application of neuromarketing are givenuk_UA
dc.description.abstractРозглянуто значення нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Представлено характеристику нейромаркетингових каналів, що використовуються з метою управління підсвідомістю споживачів. Наведено основні сфери застосування нейромаркетингуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінкаuk_UA
dc.subjectmarketing, neuromarketing, consumer behavioruk_UA
dc.titleЗначення нейромаркетингу та основні сфери його застосування.uk_UA
dc.title.alternativeThe importance of neuromarketing and its main areas of application.uk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.138:159.9uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулак А.М..pdf106,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.