Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042
Title: Значення нейромаркетингу та основні сфери його застосування.
Other Titles: The importance of neuromarketing and its main areas of application.
Authors: Гулак, А.М.
Gulak, A.
Keywords: маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка;marketing, neuromarketing, consumer behavior
Issue Date: Apr-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Гулак А.М. Значення нейромаркетингу та основні сфери його застосування. Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко. С. 41-43
Abstract: Розглянуто значення нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Представлено характеристику нейромаркетингових каналів, що використовуються з метою управління підсвідомістю споживачів. Наведено основні сфери застосування нейромаркетингу
Description: The importance of neuromarketing and its role in marketing activities are considered enterprises. The characteristics of neuromarketing channels used to manage consumers' subconscious are presented. The main areas of application of neuromarketing are given
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042
metadata.dc.identifier.udc: 339.138:159.9
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гулак А.М..pdf106,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.