Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042
Назва: Значення нейромаркетингу та основні сфери його застосування.
Інші назви: The importance of neuromarketing and its main areas of application.
Автори: Гулак, А.М.
Gulak, A.
Ключові слова: маркетинг, нейромаркетинг, споживча поведінка;marketing, neuromarketing, consumer behavior
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Гулак А.М. Значення нейромаркетингу та основні сфери його застосування. Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти «МОЛОДЬ – АГРАРНІЙ НАУЦІ І ВИРОБНИЦТВУ» Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Наук. кер.: І.О. Герасименко. С. 41-43
Короткий огляд (реферат): Розглянуто значення нейромаркетингу та його роль у маркетинговій діяльності підприємств. Представлено характеристику нейромаркетингових каналів, що використовуються з метою управління підсвідомістю споживачів. Наведено основні сфери застосування нейромаркетингу
Опис: The importance of neuromarketing and its role in marketing activities are considered enterprises. The characteristics of neuromarketing channels used to manage consumers' subconscious are presented. The main areas of application of neuromarketing are given
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12042
УДК: 339.138:159.9
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гулак А.М..pdf106,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.