Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027
Назва: Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачів
Інші назви: Synthetic means of marketing communications as an external factor influencing consumer behavior
Автори: Герасименко, Ірина Олександрівна
Gerasimenko, Iryna
Ключові слова: маркетингові комунікації, синтетичні маркетингові засоби, фактори впливу, поведінка споживачів, інформація, позитивне ставлення;marketing communications, synthetic marketing tools, influencing factors, consumer behavior, information, positive attitude
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Герасименко І.О. Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачів // Міжнародна науково-практична конференція «АГРАРНА ОСВІТА ТА НАУКА: ДОСЯГНЕННЯ, РОЛЬ, ФАКТОРИ РОСТУ». Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі, м. Біла Церква, 26 жовтня 2023 р., С. 45-47.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано актуальність та роль інтегрованих маркетингових засобів в забезпеченні конкурентних переваг підприємства на ринку. Висвітлено вплив синтетичних засобів маркетингових комунікацій на купівельну поведінку споживачів. Проаналізовано взаємозв’язок синтетичних маркетингових комунікацій та поведінки кінцевих споживачів
Опис: The relevance and role of integrated marketing tools in ensuring the company's competitive advantages on the market are substantiated. The influence of synthetic means of marketing communications on the purchasing behavior of consumers is highlighted. The relationship between synthetic marketing communications and the behavior of end consumers is analyzed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027
УДК: 339.138:316.77:366.1
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf1,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.