Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерасименко, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorGerasimenko, Iryna-
dc.date.accessioned2024-06-25T07:07:12Z-
dc.date.available2024-06-25T07:07:12Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationГерасименко І.О. Синтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачів // Міжнародна науково-практична конференція «АГРАРНА ОСВІТА ТА НАУКА: ДОСЯГНЕННЯ, РОЛЬ, ФАКТОРИ РОСТУ». Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, менеджменту, публічного управління в Україні та світі, м. Біла Церква, 26 жовтня 2023 р., С. 45-47.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/12027-
dc.descriptionThe relevance and role of integrated marketing tools in ensuring the company's competitive advantages on the market are substantiated. The influence of synthetic means of marketing communications on the purchasing behavior of consumers is highlighted. The relationship between synthetic marketing communications and the behavior of end consumers is analyzeduk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано актуальність та роль інтегрованих маркетингових засобів в забезпеченні конкурентних переваг підприємства на ринку. Висвітлено вплив синтетичних засобів маркетингових комунікацій на купівельну поведінку споживачів. Проаналізовано взаємозв’язок синтетичних маркетингових комунікацій та поведінки кінцевих споживачівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікації, синтетичні маркетингові засоби, фактори впливу, поведінка споживачів, інформація, позитивне ставленняuk_UA
dc.subjectmarketing communications, synthetic marketing tools, influencing factors, consumer behavior, information, positive attitudeuk_UA
dc.titleСинтетичні засоби маркетингових комунікацій як зовнішній фактор впливу на поведінку споживачівuk_UA
dc.title.alternativeSynthetic means of marketing communications as an external factor influencing consumer behavioruk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.138:316.77:366.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СИНТЕТИЧНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ.pdf1,88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.