Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілан, Дмитро Віталійович-
dc.contributor.authorBilan, Dmytro-
dc.date.accessioned2024-06-24T08:00:09Z-
dc.date.available2024-06-24T08:00:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБілан Д. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами АТ "КБ "Приватбанк"): кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; наук. кер.: Н. В. Коваль. - Біла Церква, 2024. - 48 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11992-
dc.descriptionThe paper examines the process of marketing activity management in PrivatBank JSC. It has been proven that the marketing and communications department of PrivatBank JSC must constantly improve the quality of services provided. Great importance and attention should be given to the study of the needs and expectations of bank customers, various studies of the quality of the bank's products and services should be conducted, on the basis of which the service system and culture in all branches will be built and a marketing strategy for product promotion on the market will be developed.uk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджено процес управління маркетинговою діяльністю в АТ «КБ «ПриватБанк». Доведено, що відділ маркетингу та комунікацій АТ «КБ «ПриватБанк» повинен постійно вдосконалювати якість послуг, що надаються. Велике значення й увага має приділятися вивченню потреб та очікувань банківських клієнтів, проводитися різні дослідження якості продуктів і послуг банку, на основі яких будуватиметься система і культура обслуговування у всіх відділеннях і розроблятиметься маркетингова стратегія просування продуктів на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністю, фінансова криза, маркетингова стратегія, маркетингова політикаuk_UA
dc.subjectmanagement of marketing activities, financial crisis, marketing strategy, marketing policyuk_UA
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами АТ "КБ "Приватбанк")uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the enterprise marketing activities (based on the materials of “Privatbank” JSC)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc339.138:658.114uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білан.pdf531,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.