Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11992
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами АТ "КБ "Приватбанк")
Інші назви: Management of the enterprise marketing activities (based on the materials of “Privatbank” JSC)
Автори: Білан, Дмитро Віталійович
Bilan, Dmytro
Ключові слова: управління маркетинговою діяльністю, фінансова криза, маркетингова стратегія, маркетингова політика;management of marketing activities, financial crisis, marketing strategy, marketing policy
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Білан Д. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства (за матеріалами АТ "КБ "Приватбанк"): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Н. В. Коваль, доцент. Біла Церква, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): В роботі досліджено процес управління маркетинговою діяльністю в АТ «КБ «ПриватБанк». Доведено, що відділ маркетингу та комунікацій АТ «КБ «ПриватБанк» повинен постійно вдосконалювати якість послуг, що надаються. Велике значення й увага має приділятися вивченню потреб та очікувань банківських клієнтів, проводитися різні дослідження якості продуктів і послуг банку, на основі яких будуватиметься система і культура обслуговування у всіх відділеннях і розроблятиметься маркетингова стратегія просування продуктів на ринку.
Опис: The paper examines the process of marketing activity management in PrivatBank JSC. It has been proven that the marketing and communications department of PrivatBank JSC must constantly improve the quality of services provided. Great importance and attention should be given to the study of the needs and expectations of bank customers, various studies of the quality of the bank's products and services should be conducted, on the basis of which the service system and culture in all branches will be built and a marketing strategy for product promotion on the market will be developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11992
УДК: 339.138:658.114
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Білан.pdf531,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.