Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11990
Назва: Формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації (за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»)
Інші назви: Formation of a marketing complex for the organization specific products (based on the materials of “SILPO-Food” LLC)
Автори: Бородіна, Єлизавета Анатоліївна
Borodina, Yelyzaveta
Ключові слова: маркетинг, комплекс маркетингу, маркетинг-мікс, «4Р», власні торгові марки;marketing, marketing complex, marketing mix, 4P, private labels
Дата публікації: 2024
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бородіна Є. А. Формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації (за матеріалами ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»): Кваліфікаційна робота бакалавра (073 «Менеджмент») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту. Наук. кер.: Н. В. Коваль, доцент. Біла Церква, 2024. 48 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено сукупність теоретико-методичних та практичних аспектів формування комплексу маркетингу на конкретну продукцію організації. Проаналізовано комплекс маркетингу ТОВ «СІЛЬПО-ФУД» на прикладі категорії «Чай». Обґрунтовано заходи щодо удосконалення комплексу маркетингу за моделлю "4P" в категорії «Чай».
Опис: The set of theoretical, methodological and practical aspects of the formation of a marketing complex for specific products of an organization is studied. The marketing mix of SILPO-FOOD LLC was examined using the "Tea" category as an example. The paper substantiates the measures to enhance the marketing mix based on the 4Ps framework in the "Tea" category.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11990
УДК: 339.138:005.936.3
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородіна.pdf494,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.