Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11914
Назва: Features of personality-centered learning technologies
Інші назви: Особливості особистісно орієнтованих технологій навчання
Автори: Lysenko, Tetiana
Лисенко, Тетяна Петрівна
Demianenko, Olena
Дем'яненко, Олена Олександрівна
Tsyna, Valentina
Цина, Валентина Іванівна
Tsyna, Andriy
Цина, Андрій Юрійович
Tsurkan, Maria
Цуркан, Марія Валентинівна
Ключові слова: Organizing education at the higher educational institution;Організація навчання у вищому навчальному закладі;Personality-centered education;Особистісно орієнтована освіта;Development of student’s personal traits;Розвиток особистісних якостей студента;Personality-centered learning technologies;Особистісно орієнтовані технології навчання
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: UnilaSalle Editora
Бібліографічний опис: Features of personality-cenered learning technologies / T. Lysenko, O. Demianenko, V. Tsyna and others // Conhecimento & Diversidade. - 2023. - Niterói, v. 15, n. 36 jan./mar. - Р. 350-365. DOI: https://doi.org/10.18316/rcd.v15i37.10969
Короткий огляд (реферат): One of the approaches to organizing learning at higher educational institutions, which will contribute to young people’s life self-determination, the development of their subjectivity, cultural identification and socialization, are personality-centered technologies of organizing the educational process. Humanization and democratization of modern society, modern tendencies in the sphere of human socialization require improving the primary directions of transiting to a humanistic paradigm aimed at the individual’s development and self-fulfillment in the social and cultural environment. According to the tendencies outlined, the professional training system at higher educational institutions uses personality-centered educational technologies aimed at ensuring future specialists’ professional and personal efficiency and social competitiveness. The purpose of the academic paper is to determine the features of the primary tendencies in using personality-centered learning technologies at higher educational institutions. Methodology. In the course of the research, the analytical and bibliographic method was used to study the scientific literature on applying personality-centered learning technologies. At the same time, induction, deduction, analysis, synthesis of information, systemstructural, comparative, logical-linguistic methods, abstraction, and idealization were applied to study and process data. By the way, the research authors also conducted a questionnaire in online mode to practically clarify the most important issues related to personality-centered learning at higher educational institutions. Results. Based on the research results, the primary and most important theoretical aspects of applying technologies of personality-centered learning at higher educational institutions were established. Along with this, the standpoints of scientists and heads of higher educational institutions regarding the key aspects of this issue were also investigated.
Опис: Одним із підходів до організації навчання у ВНЗ, який сприятиме життєвому самовизначенню молоді, розвитку її суб’єктності, культурної ідентифікації та соціалізації, є особистісно орієнтовані технології організації навчального процесу. Гуманізація та демократизація сучасного суспільства, сучасні тенденції у сфері соціалізації людини потребують удосконалення першочергових напрямів переходу до гуманістичної парадигми, спрямованої на розвиток і самореалізацію особистості в соціокультурному середовищі. Відповідно до окреслених тенденцій у системі професійної підготовки вищих навчальних закладів використовуються особистісно орієнтовані освітні технології, спрямовані на забезпечення професійно-особистісної ефективності та соціальної конкурентоспроможності майбутніх спеціалістів. Метою наукової роботи є визначення особливостей первинних тенденцій використання особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Методологія. У ході дослідження за допомогою аналітико-бібліографічного методу опрацьовано наукову літературу з питань застосування особистісно орієнтованих технологій навчання. При цьому для вивчення та обробки даних застосовувалися індукція, дедукція, аналіз, синтез інформації, системно-структурний, порівняльний, логіко-лінгвістичний методи, абстракція, ідеалізація. До речі, автори дослідження також провели анкетування в онлайн-режимі, щоб практично з’ясувати найважливіші питання щодо особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах. Результати. За результатами дослідження встановлено основні та найважливіші теоретичні аспекти застосування технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах. Поряд з цим досліджувалися позиції науковців та керівників вищих навчальних закладів щодо ключових аспектів цього питання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11914
ISSN: 2237-8049
УДК: 373
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_pers.pdf724,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.