Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLysenko, Tetiana-
dc.contributor.authorЛисенко, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorDemianenko, Olena-
dc.contributor.authorДем'яненко, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorTsyna, Valentina-
dc.contributor.authorЦина, Валентина Іванівна-
dc.contributor.authorTsyna, Andriy-
dc.contributor.authorЦина, Андрій Юрійович-
dc.contributor.authorTsurkan, Maria-
dc.contributor.authorЦуркан, Марія Валентинівна-
dc.date.accessioned2024-06-20T17:41:14Z-
dc.date.available2024-06-20T17:41:14Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationFeatures of personality-cenered learning technologies / T. Lysenko, O. Demianenko, V. Tsyna and others // Conhecimento & Diversidade. - 2023. - Niterói, v. 15, n. 36 jan./mar. - Р. 350-365. DOI: https://doi.org/10.18316/rcd.v15i37.10969uk_UA
dc.identifier.issn2237-8049-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11914-
dc.descriptionОдним із підходів до організації навчання у ВНЗ, який сприятиме життєвому самовизначенню молоді, розвитку її суб’єктності, культурної ідентифікації та соціалізації, є особистісно орієнтовані технології організації навчального процесу. Гуманізація та демократизація сучасного суспільства, сучасні тенденції у сфері соціалізації людини потребують удосконалення першочергових напрямів переходу до гуманістичної парадигми, спрямованої на розвиток і самореалізацію особистості в соціокультурному середовищі. Відповідно до окреслених тенденцій у системі професійної підготовки вищих навчальних закладів використовуються особистісно орієнтовані освітні технології, спрямовані на забезпечення професійно-особистісної ефективності та соціальної конкурентоспроможності майбутніх спеціалістів. Метою наукової роботи є визначення особливостей первинних тенденцій використання особистісно орієнтованих технологій навчання у вищих навчальних закладах. Методологія. У ході дослідження за допомогою аналітико-бібліографічного методу опрацьовано наукову літературу з питань застосування особистісно орієнтованих технологій навчання. При цьому для вивчення та обробки даних застосовувалися індукція, дедукція, аналіз, синтез інформації, системно-структурний, порівняльний, логіко-лінгвістичний методи, абстракція, ідеалізація. До речі, автори дослідження також провели анкетування в онлайн-режимі, щоб практично з’ясувати найважливіші питання щодо особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах. Результати. За результатами дослідження встановлено основні та найважливіші теоретичні аспекти застосування технологій особистісно орієнтованого навчання у вищих навчальних закладах. Поряд з цим досліджувалися позиції науковців та керівників вищих навчальних закладів щодо ключових аспектів цього питання.uk_UA
dc.description.abstractOne of the approaches to organizing learning at higher educational institutions, which will contribute to young people’s life self-determination, the development of their subjectivity, cultural identification and socialization, are personality-centered technologies of organizing the educational process. Humanization and democratization of modern society, modern tendencies in the sphere of human socialization require improving the primary directions of transiting to a humanistic paradigm aimed at the individual’s development and self-fulfillment in the social and cultural environment. According to the tendencies outlined, the professional training system at higher educational institutions uses personality-centered educational technologies aimed at ensuring future specialists’ professional and personal efficiency and social competitiveness. The purpose of the academic paper is to determine the features of the primary tendencies in using personality-centered learning technologies at higher educational institutions. Methodology. In the course of the research, the analytical and bibliographic method was used to study the scientific literature on applying personality-centered learning technologies. At the same time, induction, deduction, analysis, synthesis of information, systemstructural, comparative, logical-linguistic methods, abstraction, and idealization were applied to study and process data. By the way, the research authors also conducted a questionnaire in online mode to practically clarify the most important issues related to personality-centered learning at higher educational institutions. Results. Based on the research results, the primary and most important theoretical aspects of applying technologies of personality-centered learning at higher educational institutions were established. Along with this, the standpoints of scientists and heads of higher educational institutions regarding the key aspects of this issue were also investigated.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherUnilaSalle Editorauk_UA
dc.subjectOrganizing education at the higher educational institutionuk_UA
dc.subjectОрганізація навчання у вищому навчальному закладіuk_UA
dc.subjectPersonality-centered educationuk_UA
dc.subjectОсобистісно орієнтована освітаuk_UA
dc.subjectDevelopment of student’s personal traitsuk_UA
dc.subjectРозвиток особистісних якостей студентаuk_UA
dc.subjectPersonality-centered learning technologiesuk_UA
dc.subjectОсобистісно орієнтовані технології навчанняuk_UA
dc.titleFeatures of personality-centered learning technologiesuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості особистісно орієнтованих технологій навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc373uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_pers.pdf724,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.