Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліцька, Олександра Олександрівна-
dc.contributor.authorFilitska, Oleksandra-
dc.date.accessioned2024-06-11T11:35:08Z-
dc.date.available2024-06-11T11:35:08Z-
dc.date.issued2024-03-28-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11698-
dc.descriptionФіліцька О. О. Використання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного сектору. Сучасна дидактика для розвитку професійних навичок кваліфікованих робітників: освітні тренди і вимоги ринку праці: збірник матеріалів Регіонального науково-методичного інтенсиву (м. Біла Церква, 28 березня 2024 р.). Біла Церква: БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України. 2024. С. 172-176.uk_UA
dc.description.abstractПотреба у впровадженні інтерактивних технологій зумовлена орієнтацією освіти не на здобуття конкретних знань, а на формування компетентностей, умінь і навичок розумової та практичної діяльності, на розвиток здатності навчатися впродовж життя, обробки величезного потоку інформації. Це пов’язано з тим, що сучасний етап розвитку нашої держави вимагає від фахівців гнучкості, комунікабельності, критичного мислення, швидкої адаптації, вибору оптимального рішення в різних ситуаціях, готовності до активного міжособистісного спілкування і співробітництва. Перевагами інтерактивного навчання є: формування навичок культури спілкування (вміння вести дискусію, обговорення), ораторського мистецтва; вміння приймати спільні рішення; аналізувати, синтезувати інформацію; робити висновки та узагальнення. До основних інтерактивних методів, що використовуються нами при викладанні дисциплін природничого циклу належать: кейс-метод, ділові (імітаційні) ігри, мозковий штурм та метод проблемної ситуації. The need to introduce interactive technologies is driven by the focus of education not on the acquisition of specific knowledge, but on the formation of competencies, skills and abilities of mental and practical activity, on the development of the ability to learn throughout life, and to process a huge flow of information. This is due to the fact that the current stage of development of our country requires specialists to be flexible, sociable, critical thinkers, quick adapters, choose the best solution in different situations, and be ready for active interpersonal communication and cooperation. The advantages of interactive learning are: the development of communication skills (the ability to conduct a discussion, debate), public speaking; the ability to make joint decisions; analyse and synthesise information; draw conclusions and generalisations. The main interactive methods we use when teaching natural science subjects include: case studies, business (simulation) games, brainstorming and the problem situation method.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБІНПО ДЗВО «УМО» НАПН Україниuk_UA
dc.subjectінтерактивні методи; interactive methodsuk_UA
dc.subjectкомпетентності; competencesuk_UA
dc.subjectкейс-метод; case studyuk_UA
dc.subjectмозковий штурм; brainstorminguk_UA
dc.subjectпроблемна ситуація; problematic situationuk_UA
dc.titleВикористання інтерактивних методів навчання в процесі підготовки майбутніх фахівців аграрного секторуuk_UA
dc.title.alternativeThe use of interactive teaching methods in the process of training future specialists in the agricultural sectoruk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia_interaktivnykh.pdf428,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.