Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11689
Назва: Професійне вигорання вчителів закладів середньої освіти: гендерний аспект
Інші назви: Professional burnout of general secondary education institutions: teachers gender aspect
Автори: Пономаренко, Тетяна Ігорівна
Ponomarenko, Tetiana
Співак, Любов Миколаївна
Spivak, Liubov
Хомчук, Олена Павлівна
Khomchuk, Olena
Ключові слова: професійне вигорання;professional burnout;емоційне виснаження;emotional exhaustion;редукція професійних досягнень;reduction of professional achieve ments;деперсоналізація особистості;depersonalization of personality
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Науковий журнал "Габітус"
Бібліографічний опис: Пономаренко Т.І. Професійне вигорання вчителів закладів середньої освіти: гендерний аспект / Т.І. Пономаренко, Л.М. Співак, О.П. Хомчук // Габітус. Сер.: Психологія. - 2024. - Вип. 57 - С. 180-184. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.57.29
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню синдрому професійного вигорання вчителів закла дів загальної середньої освіти. Професійне вигорання є станом, що виявляється в емоційному, розумовому та фізичному вис наженні вчителя, деперсоналізації особи стості та редукції своїх досягнень. До цього стану може призводити низка зовнішніх (рівень освіти, педагогічний стаж, держав ний чи приватний освітній заклад, стать, сімейний стан) і внутрішніх (несприятлива реакція на стрес у професійній діяльності) чинників.
Опис: The article is devoted to the study of professional burnout syndrome of general secondary educa tion institution teachers. Professional burnout is a condition that is manifested in the emotional, mental and physical exhaustion of the teacher, depersonalization of personality and reduction of their achievements. This condition can lead to a number of external (level of education, peda gogical experience, state or private educational institution, gender, marital status) and internal (unfavorable response to stress in professional activity) factors.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11689
ISSN: 263-5208
УДК: 7.036:378.2
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesiyne_vugora.pdf332,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.