Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11689
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономаренко, Тетяна Ігорівна | - |
dc.contributor.author | Ponomarenko, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Співак, Любов Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Spivak, Liubov | - |
dc.contributor.author | Хомчук, Олена Павлівна | - |
dc.contributor.author | Khomchuk, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-11T04:11:05Z | - |
dc.date.available | 2024-06-11T04:11:05Z | - |
dc.date.issued | 2024-03 | - |
dc.identifier.citation | Пономаренко Т.І. Професійне вигорання вчителів закладів середньої освіти: гендерний аспект / Т.І. Пономаренко, Л.М. Співак, О.П. Хомчук // Габітус. Сер.: Психологія. - 2024. - Вип. 57 - С. 180-184. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-5208. 2024.57.29 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 263-5208 | - |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11689 | - |
dc.description | The article is devoted to the study of professional burnout syndrome of general secondary educa tion institution teachers. Professional burnout is a condition that is manifested in the emotional, mental and physical exhaustion of the teacher, depersonalization of personality and reduction of their achievements. This condition can lead to a number of external (level of education, peda gogical experience, state or private educational institution, gender, marital status) and internal (unfavorable response to stress in professional activity) factors. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено дослідженню синдрому професійного вигорання вчителів закла дів загальної середньої освіти. Професійне вигорання є станом, що виявляється в емоційному, розумовому та фізичному вис наженні вчителя, деперсоналізації особи стості та редукції своїх досягнень. До цього стану може призводити низка зовнішніх (рівень освіти, педагогічний стаж, держав ний чи приватний освітній заклад, стать, сімейний стан) і внутрішніх (несприятлива реакція на стрес у професійній діяльності) чинників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал "Габітус" | uk_UA |
dc.subject | професійне вигорання | uk_UA |
dc.subject | professional burnout | uk_UA |
dc.subject | емоційне виснаження | uk_UA |
dc.subject | emotional exhaustion | uk_UA |
dc.subject | редукція професійних досягнень | uk_UA |
dc.subject | reduction of professional achieve ments | uk_UA |
dc.subject | деперсоналізація особистості | uk_UA |
dc.subject | depersonalization of personality | uk_UA |
dc.title | Професійне вигорання вчителів закладів середньої освіти: гендерний аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Professional burnout of general secondary education institutions: teachers gender aspect | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
dc.identifier.udc | 7.036:378.2 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Profesiyne_vugora.pdf | 332,54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.