Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11399
Назва: Продуктивні шляхи формування креативного мислення студентів на заняттях біології
Інші назви: Productive ways to form creative critical thinking of students in biology classes
Автори: Бібік, Наталія Миколаївна
Bibik, Natalia
Ключові слова: Ейдетика;ейдосфера;ейдетизм;принципи ейдетики;метод Цицерона;флеш-анімація;віртуальні екскурсії;ЛОК;аква-вербальний метод;Eidetics;eidosphere;eidetism;Cicero's method;flash animation;virtual excursions;LOK;acverbal method;principles of eidetics
Дата публікації: 28-січ-2020
Короткий огляд (реферат): Вимоги сьогодення стимулюють викладача до пошуку нових форм і методів навчання. Традиційний тип навчання недостатньо ефективний у вирішенні актуальних освітніх проблем. Нині існує багато інноваційних технологій навчання, які допомагають викладачу знаходити можливості досягати мети. Серед них особливе місце займає ейдетика, методика, що ґрунтується на максимальному використанні образного типу інформації. Today we can stimulate investment in search of new forms and methods of learning. The traditional type of approach is not effective enough for the most current public issues. Nina is using a lot of innovative technologies to help her find the ability to reach the target. Among them, a special place is occupied by eidetics, a technique that is based on the maximum vicarious figurative type of information.
Опис: Бібік Н.М. Продуктивні шляхи формування креативного мислення студентів на заняттях біології / Н.М.Бібік [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-produktivni-shlyahi-formuvannya-kreativnogo-mislennya-studentiv-na-zanyattyah-biologi-142472.html
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11399
УДК: 378
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Produktyvni shliakhy formuvannia kreatyvnoho myslennia studentiv na zaniattiakh biolohii.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.