Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11322
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХрик, Василь Михайлович-
dc.contributor.authorКімейчук, Іван Васильович-
dc.contributor.authorKhryk, Vasyl-
dc.contributor.authorKimeichuk, Ivan-
dc.date.accessioned2024-05-01T08:22:05Z-
dc.date.available2024-05-01T08:22:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХрик Василь, Кімейчук Іван. Лісова педагогіка як складова екологічної освіти майбутніх фахівців лісового господарства. Interaction of philology, pedagogy, culture and history as a way of integrating learning: collective monograph. Perevorska O., Prіhodko T., Kobzіeva I. etc. Іnternational Science Group. Boston : Primedia eLaunch, 2024. рр. 257–274. Available at: https://doi.org/110.46299/ISG.2024.MONO.PED.1. URL: https://isg-konf.com/interaction-of-philology-pedagogy-culture-and-history-as-a-way-of-integrating-learning/.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/11322-
dc.descriptionForest pedagogy is an interesting and effective approach to education and upbringing, which helps bring children and adults closer to nature, forms ecological awareness and promotes healthy development. The implementation of forest pedagogy in educational practice has the potential to change the perception of learning and have a positive impact on society as a whole. The implementation of forest pedagogy approaches contributes to the formation of environmental competence of students, the development of critical thinking and practical behavior skills in nature, forms ecological awareness. In our opinion, the role of forest pedagogy in the formation of environmental awareness of natural science majors is subject to some discussion and can be interesting and fruitful, since this approach to learning and education has its supporters and opponents and certain possible positions for discussionuk_UA
dc.description.abstractЛісова педагогіка – це цікавий та ефективний підхід до навчання та виховання, який допомагає зблизити дітей та дорослих з природою, формує екологічну свідомість та сприяє здоровому розвитку. Впровадження лісової педагогіки у практику освіти має потенціал змінити сприйняття навчання та надати позитивний вплив на суспільство в цілому. Впровадження підходів лісової педагогіки сприяє формуванню екологічної компетентності здобувачів, розвитку критичного мислення та практичних навичок поводження у природі, формує екологічну свідомість. На нашу думку роль лісової педагогіки у формуванні екологічної свідомості здобувачів природничих спеціальностей проходить певну дискусію та може бути цікавою і плідною, оскільки цей підхід до навчання та виховання має свої прихильників і супротивників та певні можливі позиції для дискусіїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPrimedia eLaunchuk_UA
dc.subjectсталий розвиток, екологія, педагогіка, екологічна освіта, виховання, лісова екосистемаuk_UA
dc.subjectsustainable development, ecology, pedagogy, environmental education, education, forest ecosystemuk_UA
dc.titleЛісова педагогіка як складова екологічної освіти майбутніх фахівців лісового господарстваuk_UA
dc.title.alternativeForest pedagogy as a component of ecological education of future forestry specialistsuk_UA
dc.typeМонографіяuk_UA
dc.identifier.doi10.46299/ISG.2024.MONO.PED.1.9.3-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.