Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10933
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирончук, Євген Вячеславович-
dc.contributor.authorMyronchuk, Yevhen-
dc.date.accessioned2024-04-10T09:35:32Z-
dc.date.available2024-04-10T09:35:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМирончук Є. В. Удосконалення зв’язків з громадськістю як елемент формування позитивного іміджу організації (за матеріалами КП «Київський метрополітен»). Магістерська робота: (281 «Публічне управління та адміністрування») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки; Наук. кер.: В.І. Панасюк, доцент. Біла Церква, 2023. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10933-
dc.descriptionThe paper investigates that the implementation of the public relations policy is an object of influence on the image of the organization. The purpose of the work is to reveal the specifics of public relations in transport infrastructure organizations, as well as to determine the mechanisms for implementing public relations in social networks and prospects for the development of communication channels. A problem was identified in the implementation of relations with the public of the municipal enterprise "Kyiv Metropoliten". As a means of influence, public relations is a tool whose successful implementation is an important aspect in shaping an organization's image. In addition, they are important not only for customers, but also for employees. The practical significance of the research results lies in the assumption that the effectiveness of public relations in the field of transport infrastructure organizations in the future will depend on whether the current vector of orientation to social networks and as its derivative the development of the information space, especially in the segment of communication with customers, will be preserved.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено, що реалізація політики зв’язків з громадськістю є об’єктом впливу на імідж організації. Метою роботи є розкриття особливостей зв’язків з громадськістю в організаціях транспортної інфраструктури, а також визначення механізмів реалізації зв’язків з громадськістю у соціальних мережах та перспектив розвитку каналів комунікації. Виявлено проблему у реалізації зв’язків з громадськістю комунального підприємства «Київський метрополітен». Як засіб впливу, зв’язки з громадськістю становлять інструмент, успішна реалізація якого є важливим аспектом у формуванні іміджу організації. Крім того, вони є важливими не тільки для клієнтів, а й для працівників. Практична значущість результатів дослідження полягає у припущенні, що ефективність зв’язків з громадськістю у сфері організацій транспортної інфраструктури в подальшому залежатиме від того чи збережеться сьогоднішній вектор орієнтації на соціальні мережі і як його похідна розвиток інформаційного простору, особливо в сегменті спілкування з клієнтами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectзв’язки з громадськістюuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectоргани транспортної інфраструктуриuk_UA
dc.subjecttransport and infrastructure bodiesuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectsocial networksuk_UA
dc.subjectметрополітенuk_UA
dc.subjectmetrouk_UA
dc.title«Удосконалення зв’язків з громадськістю як елемент формування позитивного іміджу організації» (за матеріалами КП «Київський метрополітен»)uk_UA
dc.title.alternative"Improving public relations as an element of forming a positive image of the organization" (based on the materials of ME "Kyiv Metropoliten")uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc336.22:334.012uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
281_Myronchuk Yevhen.pdf365,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.