Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10933
Title: «Удосконалення зв’язків з громадськістю як елемент формування позитивного іміджу організації» (за матеріалами КП «Київський метрополітен»)
Other Titles: "Improving public relations as an element of forming a positive image of the organization" (based on the materials of ME "Kyiv Metropoliten")
Authors: Мирончук, Євген Вячеславович
Myronchuk, Yevhen
Keywords: зв’язки з громадськістю;public relations;органи транспортної інфраструктури;transport and infrastructure bodies;імідж;image;соціальні мережі;social networks;метрополітен;metro
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Мирончук Є. В. Удосконалення зв’язків з громадськістю як елемент формування позитивного іміджу організації (за матеріалами КП «Київський метрополітен»). Магістерська робота: (281 «Публічне управління та адміністрування») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра публічного управління, адміністрування та міжнародної економіки; Наук. кер.: В.І. Панасюк, доцент. Біла Церква, 2023. 77 с.
Abstract: У роботі досліджено, що реалізація політики зв’язків з громадськістю є об’єктом впливу на імідж організації. Метою роботи є розкриття особливостей зв’язків з громадськістю в організаціях транспортної інфраструктури, а також визначення механізмів реалізації зв’язків з громадськістю у соціальних мережах та перспектив розвитку каналів комунікації. Виявлено проблему у реалізації зв’язків з громадськістю комунального підприємства «Київський метрополітен». Як засіб впливу, зв’язки з громадськістю становлять інструмент, успішна реалізація якого є важливим аспектом у формуванні іміджу організації. Крім того, вони є важливими не тільки для клієнтів, а й для працівників. Практична значущість результатів дослідження полягає у припущенні, що ефективність зв’язків з громадськістю у сфері організацій транспортної інфраструктури в подальшому залежатиме від того чи збережеться сьогоднішній вектор орієнтації на соціальні мережі і як його похідна розвиток інформаційного простору, особливо в сегменті спілкування з клієнтами.
Description: The paper investigates that the implementation of the public relations policy is an object of influence on the image of the organization. The purpose of the work is to reveal the specifics of public relations in transport infrastructure organizations, as well as to determine the mechanisms for implementing public relations in social networks and prospects for the development of communication channels. A problem was identified in the implementation of relations with the public of the municipal enterprise "Kyiv Metropoliten". As a means of influence, public relations is a tool whose successful implementation is an important aspect in shaping an organization's image. In addition, they are important not only for customers, but also for employees. The practical significance of the research results lies in the assumption that the effectiveness of public relations in the field of transport infrastructure organizations in the future will depend on whether the current vector of orientation to social networks and as its derivative the development of the information space, especially in the segment of communication with customers, will be preserved.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10933
metadata.dc.identifier.udc: 336.22:334.012
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
281_Myronchuk Yevhen.pdf365,13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.