Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10899
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Геннадій Анатолійович-
dc.contributor.authorGolub, Gennadii-
dc.contributor.authorЧуба, В'ячеслав Володимирович-
dc.contributor.authorChuba, Viacheslav-
dc.date.accessioned2024-04-09T08:29:49Z-
dc.date.available2024-04-09T08:29:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГ.А. Голуб, В.В. Чуба. Визначення дійсного радіусу кочення пневматичних коліс // Machinery & Energetics. Journal of Rural Production Research. Kyiv. Ukraine. 2019, Vol. 10, No 1, 113-119uk_UA
dc.identifier.issn2663-1334-
dc.identifier.issn2663-1342-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10899-
dc.descriptionThe obtained results allow calculating the actual rolling radius of the wheel of the drive wheels of self-propelled machines in accordance with the air pressure in the tires and the parameters of interaction with the support surface. On the basis of the developed model for determining the initial radius of the wheel and the length of the contact zone of the wheel with the support surface, the dependence for determining the actual radius of the wheel rolling was obtained. The studies have confirmed an increase in the actual rolling radius and a decrease an increase in air pressure in the tires. For example, for the rear wheel of a tractor John Deere 7130 with an increase in pressure from 0.6 to 2.6 atm, an increase in the rolling radius by 21 mm were observed. For the front wheel, when the pressure changed from 1 to 2 atm, the rolling radius increased by 7 mm The index of determination of calculated and experimental values of the real rolling radius is η2 = 0,98 for the front and η2 = 0.99 for the rear wheels, which indicates the adequacy of the calculated dependences.uk_UA
dc.description.abstractОтримані результати дають змогу виконати розрахунок дійсного радіуса кочення колеса коліс самохідних машин відповідно до тиску повітря в шинах та параметрів взаємодії з опорною поверхнею. На основі розробленої моделі для визначення початкового радіуса колеса та довжини зони контакту колеса з опорною поверхнею отримано залежність для визначення дійсного радіуса кочення колеса. Виконані дослідження підтвердили збільшення дійсного радіуса кочення при збільшенні тиску повітря в шинах. Так, наприклад, для заднього колеса трактора John Deere 7130 при збільшенні тиску від 0,6 до 2,6 атм спостерігалося збільшення радіуса кочення на 21 мм. Для переднього колеса при зміні тиску від 1 до 2 атм спостерігалося збільшення радіуса кочення на 7 мм. Індекс детермінації розрахункових та експериментальних значень дійсного радіуса кочення становить η2 = 0,98 для передніх та η2 = 0,99 для задніх коліс, що свідчить про адекватність отриманих розрахункових залежностей.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрадіус кочення колесаuk_UA
dc.subjectrolling wheel radiusuk_UA
dc.subjectдеформація колесаuk_UA
dc.subjectwheel deformationuk_UA
dc.subjectтиск повітря в шиніuk_UA
dc.subjectair pressure in the tireuk_UA
dc.subjectзона контакту колеса з опорною поверхнеюuk_UA
dc.subjectwheel contact area with bearing surfaceuk_UA
dc.titleВизначення дійсного радіусу кочення пневматичних колісuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of rolling radius of pneumatic wheelsuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc631.372uk_UA
dc.identifier.doi10.31548/machenergy.2019.01.113-119-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Machinery & Energetics_Vol. 10, No. 1_113-119.pdf688,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.