Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10624
Назва: Justification of fuel mixture composition of petroleum based diesel fuel and diesel biofuel based on plant oil
Інші назви: Обґрунтування складу паливної суміші нафтового дизельного палива та дизельного біопалива на основі рослинної олії
Автори: Chuba, Vitaliy
Чуба, Віталій Володимирович
Lavrinenko, Aleksandr
Лавріненко, Олександр Тимофійович
Chuba, Viacheslav
Чуба, Вячеслав Володимирович
Tsyvenkova, Nataliya
Цивенкова, Наталія Миколаївна
Ключові слова: petroleum;нафта;biofuel;біопаливо;diesel engine;дизельний двигун;fuel consumption;витрата палива;preheating;попередній нагрів
Дата публікації: 10-вер-2021
Видавництво: Latvia University of Life Sciences and Technologies: Jelgava, Latvia
Бібліографічний опис: Chuba, V., Lavrinenko, A., Chuba. V., Tsyvenkova, N. Justification of fuel mixture composition of petroleum based diesel fuel and diesel biofuel based on plant oil. Proceedings of the International Scientific Conference "Engineering for Rural Development", 2021, 20, pp. 1484-1488.
Короткий огляд (реферат): The analysis of resource use shows the annual dynamics of increasing the use of fossil fuels. A special place in the structure of the use of motor fuels falls on diesel fuel of petroleum origin; the annual increase is about 5%. Today, European trends are aimed at reducing the use of diesel engines and diesel biofuels as sources of nitrogen oxide pollution. One way to reduce the pressure on the environment is to use biofuels, which by their nature are renewable resources. However, the use of diesel biofuel in its pure form requires significant changes in the design of the diesel engine and will require a significant increase in the area occupied by oilseeds. Many countries have a propensity to add about 5% of diesel biofuel to diesel fuel of petroleum origin. This approach does not significantly affect the environmental situation or reduce the amount of fossil fuels. The study and analysis of the fractional composition of diesel fuel of petroleum origin and diesel biofuel based on methyl esters of fatty acids of plant oil are performed. Diesel biofuel has significantly higher boiling points compared to diesel fuel. The obtained results indicate the possibility of adding 20% of diesel biofuel to diesel fuel of petroleum origin. When creating such a fuel mixture, it is advisable to replace part of the heavy fractions of diesel fuel of petroleum origin with diesel biofuel. Studies of physical and mechanical properties have shown the feasibility of using this method when creating a fuel mixture. The obtained results allow increasing the quantitative use of diesel biofuels and reducing the negative impact on the environment.
Опис: Аналіз використання ресурсів показує річну динаміку збільшення використання викопного палива. Особливе місце в структурі використання моторних палив займає дизельне паливо нафтового походження; річний приріст становить близько 5%. Сьогодні європейські тенденції спрямовані на скорочення використання дизельних двигунів і дизельного біопалива як джерел забруднення оксидами азоту. Одним із способів зменшити тиск на навколишнє середовище є використання біопалива, яке за своєю природою є відновлюваним ресурсом. Проте використання дизельного біопалива в чистому вигляді потребує суттєвих змін у конструкції дизеля та вимагатиме значного збільшення площі, зайнятої олійними культурами. Багато країн схильні додавати близько 5% дизельного біопалива до дизельного палива нафтового походження. Такий підхід суттєво не впливає на екологічну ситуацію та не зменшує кількість викопного палива. Проведено дослідження та аналіз фракційного складу дизельного палива нафтового походження та дизельного біопалива на основі метилових ефірів жирних кислот рослинної олії. Дизельне біопаливо має значно вищі температури кипіння порівняно з дизелем. Отримані результати свідчать про можливість додавання 20% дизельного біопалива до дизельного палива нафтового походження. При створенні такої паливної суміші доцільно замінити частину важких фракцій дизельного палива нафтового походження на дизельне біопаливо. Дослідження фізико-механічних властивостей показали доцільність використання цього методу при створенні паливної суміші. Отримані результати дозволяють збільшити кількісне використання дизельного біопалива та зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10624
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JUSTIFICATION OF FUEL MIXTURE COMPOSITION OF PETROLEUM BASED.pdf213,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.