Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10559
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткачук, Василь Микитович | - |
dc.contributor.author | Tkachuk, Vasyl | - |
dc.contributor.author | Панченко, Тарас Валентинович | - |
dc.contributor.author | Panchenko, Taras | - |
dc.contributor.author | Остренко, Михайло Володимирович | - |
dc.contributor.author | Ostrenko, Mykhailo | - |
dc.contributor.author | Федорук, Юрій Васильович | - |
dc.contributor.author | Fedoruk, Yuriy | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-21T09:31:55Z | - |
dc.date.available | 2024-03-21T09:31:55Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-15 | - |
dc.identifier.citation | Модуль № 3. Зернобобові культури. Тести з рослинництва для студентів зі спеціальності “Агрономія” освітньо-кваліфікаційного рівня “Бакалавр” стаціонарної та заочної форми навчання / Ткачук В.М., ПанченкоТ.В., Остренко М.В., Федорук Ю.В. - Біла Церква: БНАУ, 2013. – 12 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10559 | - |
dc.description | Testing is a method of determining the level of knowledge and skills of students using special test tasks, usually in the form of questions, tasks or tasks. The introduction of the test system deepens the objectivity of assessing the educational achievements of students by introducing an assessment of the level of their intellectual development and social value, the knowledge they have acquired and, on this basis, increasing the effectiveness of the use of personally oriented learning technologies and strengthening the motivational capabilities of the European school of assessment. | uk_UA |
dc.description.abstract | Тестування – це спосіб визначення рівня знань і вмінь студентів за допомогою спеціальних тестових завдань, як правило, у вигляді запитань, завдань або задач. Упровадження тестової системи поглиблює об’єктивність оцінювання навчальних досягнень студентів шляхом введення оцінювання рівня їх інтелектуального розвитку та соціальної цінності, набутих ними знань і на цій основі підвищення ефективності використання особистісно зорієнтованих технологій навчання й посилення мотиваційних можливостей європейської школи оцінювання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Білоцерківський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | тестові завдання, зернобобові культури, горох, соя, квасоля, люпин, чина, сочевиця, кормові боби | uk_UA |
dc.subject | test tasks, legumes, peas, soybeans, beans, lupine, plantain, lentils, fodder beans | uk_UA |
dc.title | Модуль № 3. Зернобобові культури. | uk_UA |
dc.title.alternative | Module No. 3. Legume crops. | uk_UA |
dc.type | Методичні рекомендації | uk_UA |
dc.identifier.udc | 339 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зернобобові тести.pdf | 361,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.