Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртімонова, Ірина Вікторівна-
dc.contributor.authorArtimonova, Iryna-
dc.date.accessioned2018-08-02T08:32:23Z-
dc.date.available2018-08-02T08:32:23Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/1034-
dc.descriptionАртімонова І.В. Організація ефективного просування продукції на агропродовольчому ринку / І.В. Артімонова // Економіка та управління АПК. - Біла Церква, 2017. - № 1. - С. 44-53.uk_UA
dc.description.abstractУ дослідженні обґрунтована необхідність розвитку інфраструктури ринку агропродовольчої продукції. Виокремлено особливості формування системи просування продукції на агропродовольчому ринку. Визначено та обґрунтовано напрями удосконалення системи збуту продукції переробних підприємств оптовим покупцям. Охарактеризовано форми взаємного співробітництва учасників каналу дистрибуції. Розроблено ряд практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності просування продукції на агропродовольчому ринку.In this article the problematic aspects of agricultural and processing enterprises, which form the commodity supply to agro-food market, is defined. The main marketing tasks, that have to be done by entities, are dedicated, they include: research of agri-food market situation; expansion of the impact on agricultural markets and sales intensification; optimization of the ratio between supply and demand in the developed market segments; increasing the competitive advantage of agricultural enterprises; forming and maintaining positive image of companies with branding phased transition to a competitive types of products; sales stimulation. Selling of agri-food products requires to bring it to a particular buyer by contracts, storage, packaging, processing and direct sale. It was found that the enterprise effectiveness depends on the choice of distribution channels, and the price, turnover rate of working capital, the cost of treatment affects it.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectдистрибуціяuk_UA
dc.subjectdistributionuk_UA
dc.subjectфірмова торгівляuk_UA
dc.subjectbrand tradinguk_UA
dc.subjectсистема просуванняuk_UA
dc.subjectpromotion systemuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.subjectагропродовольчий ринокuk_UA
dc.subjectagri-food marketuk_UA
dc.titleОрганізація ефективного просування продукції на агропродовольчому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeOrganizing of effective product promotion on the agricultural marketuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
dc.identifier.udc338.439.5:339.138uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
organizaciya_efektyvnogo.pdf367,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.