Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10205
Назва: Організації індивідуальної роботи зі спеціальних дисциплін майбутніх землевпорядників у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації при складанні професійно орієнтованих індивідуальних завдань та тестів за різним рівнем складності
Інші назви: Organization of individual work on special disciplines of future land managers in universities of the I-II levels of accreditation during the preparation of professionally oriented individual tasks and tests of different levels of complexity
Автори: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocheryhin, Leonid
Ключові слова: індивідуальна завдання;individual training;методичні рекомендації;methodical recommendations;складність;complication;професійно орієнтована методика;professionally oriented technique;індивідуальна робота;individual work;організація в навчальному процесі;organization in the educational process
Дата публікації: 2014
Видавництво: Ніжин - Боярка
Бібліографічний опис: Кочеригін Л.Ю. Організації індивідуальної роботи зі спеціальних дисциплін майбутніх землевпорядників у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації при складанні професійно орієнтованих індивідуальних завдань та тестів за різним рівнем складності / Укл. Кочеригін Л.Ю. - Ніжин - Боярка, 2014. - 36 с.
Короткий огляд (реферат): Модернізація вітчизняної системи освіти обумовлює пошук нових, прогресивних підходів до підвищення якості. Один з них пов'язаний з розвитком теорії контролю навчальних досягнень учнів чи студентів, розробкою таких методів перевірки та оцінювання знань, що дозволяють ефективно управляти особисто-орієнтованим процесом навчання.
Опис: Modernization of the national education system determines the search for new, progressive approaches to improving quality. One of them is related to the development of the theory of monitoring the educational achievements of pupils or students, the development of such methods of checking and evaluating knowledge that allow effective management of the personally-oriented learning process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10205
УДК: 378.147.111:332.3.007.2
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.