Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочеригін, Леонід Юрійович | - |
dc.contributor.author | Kocheryhin, Leonid | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-15T13:35:48Z | - |
dc.date.available | 2024-02-15T13:35:48Z | - |
dc.date.issued | 2014-03-31 | - |
dc.identifier.citation | Кочеригін Л.Ю. Усвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядників / Л.Ю. Кочеригін // Матеріали ХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД». Збірник наукових праць. (м. Переяслав-Хмельницький, 30–31 березня 2014 р.): – Переяслав-Хмельницький : ТОВ «Колібрі 2011», 2014 р. – Ч. 2 – С.144–145. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071 | - |
dc.description | The analysis of scientific works devoted to the problems of the methodology of pedagogy and pedagogical research shows that the methodology of pedagogy means a system of knowledge about the starting points, foundations and structure of the pedagogical theory, about the principles of the approach and methods of obtaining knowledge, which correctly reflect the pedagogical activity, which is continuously changing in the conditions a developing society. | uk_UA |
dc.description.abstract | Аналіз наукових праць, що присвячені проблемам методології педагогіки та педагогічних досліджень свідчить, що під методологією педагогіки розуміється система знань про вихідні положення, підґрунтя та структуру педагогічної теорії, про принципи підходу та способи добування знань, які правильно відображають педагогічну діяльність, що безперервно змінюється в умовах суспільства, яке розвивається. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk_UA |
dc.subject | individualization of education | uk_UA |
dc.subject | індивідуально-орієнтований підхід | uk_UA |
dc.subject | individually oriented approach | uk_UA |
dc.subject | методологія педагогіки | uk_UA |
dc.subject | pedagogic methodology | uk_UA |
dc.subject | моделювання розвитку | uk_UA |
dc.subject | development modeling | uk_UA |
dc.title | Усвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядників | uk_UA |
dc.title.alternative | Awareness of problematic situations of individualization of training in the formation of professional activities of future land managers | uk_UA |
dc.type | Тези доповідей, Матеріали конференцій | uk_UA |
dc.identifier.udc | 378.147 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інші публікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кочеригін. Усвідомлення проблемних ситуацій. Awareness of problematic situations_2014.pdf | 713,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.