Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКочеригін, Леонід Юрійович-
dc.contributor.authorKocheryhin, Leonid-
dc.date.accessioned2024-02-15T13:35:48Z-
dc.date.available2024-02-15T13:35:48Z-
dc.date.issued2014-03-31-
dc.identifier.citationКочеригін Л.Ю. Усвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядників / Л.Ю. Кочеригін // Матеріали ХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД». Збірник наукових праць. (м. Переяслав-Хмельницький, 30–31 березня 2014 р.): – Переяслав-Хмельницький : ТОВ «Колібрі 2011», 2014 р. – Ч. 2 – С.144–145.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071-
dc.descriptionThe analysis of scientific works devoted to the problems of the methodology of pedagogy and pedagogical research shows that the methodology of pedagogy means a system of knowledge about the starting points, foundations and structure of the pedagogical theory, about the principles of the approach and methods of obtaining knowledge, which correctly reflect the pedagogical activity, which is continuously changing in the conditions a developing society.uk_UA
dc.description.abstractАналіз наукових праць, що присвячені проблемам методології педагогіки та педагогічних досліджень свідчить, що під методологією педагогіки розуміється система знань про вихідні положення, підґрунтя та структуру педагогічної теорії, про принципи підходу та способи добування знань, які правильно відображають педагогічну діяльність, що безперервно змінюється в умовах суспільства, яке розвивається.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницькийuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectindividualization of educationuk_UA
dc.subjectіндивідуально-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectindividually oriented approachuk_UA
dc.subjectметодологія педагогікиuk_UA
dc.subjectpedagogic methodologyuk_UA
dc.subjectмоделювання розвиткуuk_UA
dc.subjectdevelopment modelinguk_UA
dc.titleУсвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядниківuk_UA
dc.title.alternativeAwareness of problematic situations of individualization of training in the formation of professional activities of future land managersuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Інші публікації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.