Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071
Title: Усвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядників
Other Titles: Awareness of problematic situations of individualization of training in the formation of professional activities of future land managers
Authors: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocheryhin, Leonid
Keywords: індивідуалізація навчання;individualization of education;індивідуально-орієнтований підхід;individually oriented approach;методологія педагогіки;pedagogic methodology;моделювання розвитку;development modeling
Issue Date: 31-Mar-2014
Publisher: Переяслав-Хмельницький
Citation: Кочеригін Л.Ю. Усвідомлення проблемних ситуацій індивідуалізації навчання при формуванні професійній діяльності майбутніх землевпорядників / Л.Ю. Кочеригін // Матеріали ХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах СНД». Збірник наукових праць. (м. Переяслав-Хмельницький, 30–31 березня 2014 р.): – Переяслав-Хмельницький : ТОВ «Колібрі 2011», 2014 р. – Ч. 2 – С.144–145.
Abstract: Аналіз наукових праць, що присвячені проблемам методології педагогіки та педагогічних досліджень свідчить, що під методологією педагогіки розуміється система знань про вихідні положення, підґрунтя та структуру педагогічної теорії, про принципи підходу та способи добування знань, які правильно відображають педагогічну діяльність, що безперервно змінюється в умовах суспільства, яке розвивається.
Description: The analysis of scientific works devoted to the problems of the methodology of pedagogy and pedagogical research shows that the methodology of pedagogy means a system of knowledge about the starting points, foundations and structure of the pedagogical theory, about the principles of the approach and methods of obtaining knowledge, which correctly reflect the pedagogical activity, which is continuously changing in the conditions a developing society.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/10071
metadata.dc.identifier.udc: 378.147
Appears in Collections:Інші публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.