Перегляд зібрання за групою - Теми public relations

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 8 із 8
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019-01Value orientations are important elements of the personality internal structureМарчук, Володимир Васильович; Volodymyr, Marchuk; Носенко, Марія Миколаївна; Maria, Nosenko
2007-03МаркетингМатвієнко, Валентина Михайлівна; Худякова, Лідія Костянтинівна; Matvienko, Valentyna; Khudiakova, Lidiia
2015Поняття юридичних фактів як підстав виникнення, припинення та трансформації правових відносин у сфері реалізації судової владиМельник, Олеся Григорівна; Melnyk, Olesia
2018-05-22Підвищення ефективності і стійкості сільського господарства та інституціонального середовища в напрямі інноваційної економікиОднорог, Максим Анатолійович; Odnorog, Maksym
2018-02Сутнісні характеристики ціннісних орієнтацій студентівМарчук, Володимир Васильович; Marchuk, Volodymyr; Стаднік, Надія Вікторівна; Stadnik, Nadiya
2023«Удосконалення зв’язків з громадськістю як елемент формування позитивного іміджу організації» (за матеріалами КП «Київський метрополітен»)Мирончук, Євген Вячеславович; Myronchuk, Yevhen
2020Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область)Чернецький, Володимир Володимирович; Chernetskyi, Volodymyr
2022Формування ефективної системи маркетингових комунікацій підприємства (за матеріалами ПрАТ «Данон Кремез» м. Кременчук Полтавської області):Чубар, Валерія Юріївна; Chubar, Valeriya