Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841
Назва: Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область)
Інші назви: Management of marketing activities of dairy enterprises in the system of research in the market of milk and dairy products (based on materials of TDV «Yahotynskyi Maslozavod» m. Yahotyn Kyivska oblast)
Автори: Чернецький, Володимир Володимирович
Chernetskyi, Volodymyr
Ключові слова: маркетингові дослідження;marketing research;товарна марка;brand;ринок молокопродукції;dairy market;товарний асортимент;product range;цінова політика;pricing policy;розподіл;distribution;просування;promotion;паблік рилейшинз;public relations;SWOT-аналіз;SWOT-analysis
Дата публікації: 2020
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Чернецький В.В. Управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств в системі досліджень на ринку молока та молочної продукції (за матеріалами ТДВ «Яготинський маслозавод» м. Яготин, Київська область): кваліфікаційна робота магістра: спец. 073 - менеджмент / В.В. Чернецький; керівник Ю.С. Гринчук. - Біла Церква: БНАУ, 2020. - 142 с.
Короткий огляд (реферат): Досліджено концептуальні підходи до визначення сутність категорії «маркетингові дослідження» та обгрунтовано значення їх результатів на підприємстві. Розкрито особливості проведення маркетингових досліджень на ринку молока та молочної продукції. Визначення особливостей управління маркетинговою діяльністю молокопереробних підприємств, а також надано пропозиції щодо вдосконалення складових комплексу маркетингу ТДВ «Яготинський маслозавод».
Опис: Conceptual approaches to defining the essence of the category "marketing research" are investigated and the significance of their results at the enterprise is substantiated. Features of marketing research in the market of milk and dairy products are revealed. Determining the features of marketing management of dairy enterprises, as well as suggestions for improving the components of the marketing complex TDV «Yahotynskyi Maslozavod».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/6841
УДК: 339.138:637.1
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
upravlinnya_marketyngovoyu.pdf1,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.