Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986
Title: Формування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства
Other Titles: Formation of strategies for increasing the competitiveness of the company's products
Authors: Саєнко, Вікторія Едуардівна
Sayenko, Victoria
Keywords: конкурентоспроможність, асортимент морозива, стратегія, форму-вання, ринкова ніша;competitiveness, assortment of ice cream, strategy, formation, market niche
Issue Date: May-2022
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Формування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Молодь – аграрній науці виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 19 травня 2022). Наук. кер.: А.О. Шевченко. С.91-93.
Abstract: У роботі досліджено сутність поняття конкурентоспроможності продукції, зроблено аналіз основних конкурентних переваг досліджуваного підприємства та визначено стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції.
Description: The work examines the essence of the concept of product competitiveness, analyzes the main competitive advantages of the enterprise under study, and defines strategies for increasing product competitiveness
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986
metadata.dc.identifier.udc: 339.96
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf133,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.