Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Вікторія Едуардівна-
dc.contributor.authorSayenko, Victoria-
dc.date.accessioned2024-02-13T17:30:51Z-
dc.date.available2024-02-13T17:30:51Z-
dc.date.issued2022-05-
dc.identifier.citationФормування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства. Молодь – аграрній науці виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 19 травня 2022). Наук. кер.: А.О. Шевченко. С.91-93.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9986-
dc.descriptionThe work examines the essence of the concept of product competitiveness, analyzes the main competitive advantages of the enterprise under study, and defines strategies for increasing product competitivenessuk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено сутність поняття конкурентоспроможності продукції, зроблено аналіз основних конкурентних переваг досліджуваного підприємства та визначено стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність, асортимент морозива, стратегія, форму-вання, ринкова нішаuk_UA
dc.subjectcompetitiveness, assortment of ice cream, strategy, formation, market nicheuk_UA
dc.titleФормування стратегій підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of strategies for increasing the competitiveness of the company's productsuk_UA
dc.typeТези доповідей, Матеріали конференційuk_UA
dc.identifier.udc339.96uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdf133,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.