Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9941
Title: Застосування методу проектів, як різновид індивідуально-орієнтованого навчання у підготовці землевпорядників
Other Titles: Application of the project method as a type of individually oriented training in the training of land managers
Authors: Кочеригін, Леонід Юрійович
Kocheryhin, Leonid
Keywords: індивідуальоно-орієнтоване навчання;individually oriented training;метод проектів;project method;студент-землевпорядник;land surveyor student
Issue Date: 27-Feb-2014
Publisher: НУБіП України
Citation: Кочеригін Л.Ю. Застосування методу проектів, як різновид індивідуаль-но-орієнтованого навчання, у підготовці землевпорядників / Л.Ю. Кочеригін // Теорія та методика професійної освіти: наукові читання імені професора Віктора Сидоренка: збірник доповідей V міжнародної конференції (м. Київ 26–27 лютого 2014 р.): – К. : НУБіПУ, 2014. – С. 100–101.
Abstract: При проектуванні програмно-методичного забезпечення індивідуально- орієнтованого навчання мета вивчення дисциплін в категоріях навчальних досягнень (повинен вміти, знати) опосередковується у мсту свідомого визначення студентом, майбутнім землевпорядником, необхідних для подальшої життєвої і професійної діяльності компетентносте!!, які можна опанувати завдяки оволодіння змістом тієї чи іншої навчальної дисципліни.
Description: When designing software and methodological support for individually-oriented training, the goal of studying disciplines in the categories of educational achievements (must be able to, know) is mediated by the student, the future land manager, who consciously determines the competencies necessary for further life and professional activities, which can be mastered thanks to mastering the content one or another academic discipline.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9941
Appears in Collections:Наукові публікації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.