Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9893
Назва: Особливості ціноутворення в ресторанному бізнесі
Інші назви: Features of pricing in the restaurant business
Автори: Литвин, Олександр Іванович
Вихор, Микола Васильович
Litvin, Oleksandr
Vykhor, Mykola
Ключові слова: ціноутворення, ресторанне господарство, ціна, цінова політика, цінова стратегія.;pricing, restaurant business, price, price policy, price strategy.
Дата публікації: 16-лис-2023
Видавництво: БНАУ
Бібліографічний опис: Литвин О.І., Вихор М.В. Особливості ціноутворення в ресторанному бізнесі. Наукові пошуки молоді у ХХІ столітті. Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали всеукр. наук.-практ. конф. магістрантів і молодих дослідників, м. Біла Церква, 16 листопада 2023 р. Біла Церква: БНАУ, 2023. - С. 90-93.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості ресторанного бізнесу та визначення цін в закладах ресторанного господарства. Досліджено методи ціноутворення, встановлення націнки на продукцію та види цінових стратегій на підприємствах ресторанного господарства.
Опис: The peculiarities of the restaurant business and the determination of prices in restaurants are considered. The methods of pricing, establishing a mark-up on products and types of pricing strategies at the enterprises of the restaurant industry were studied.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9893
УДК: УДК: 338.5:640.43
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвин О_тези.pdf325,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.