Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9706
Назва: Стратегія просування товару і маркетингові комунікації
Інші назви: Product promotion strategy and marketing communications
Автори: Бодрик, Владислав Анатолійович
Bodryk, Vladyslav
Ключові слова: стратегія просування;маркетингові комунікації;стратегія проштовхування;стратегія притягування;promotion strategy;marketing communications;push strategy;pull strategy
Дата публікації: 14-кві-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність понять: «стратегія просування» та «маркетингові комунікації». Наведено алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій. Розглянуто основні стратегії просування товару та розкрито їх зміст. The essence of the concepts: «promotion strategy» and «marketing communications» is revealed. The algorithm for forming a complex of marketing communications is given. The main strategies of product promotion are considered and their content is revealed.
Опис: Бодрик В.А.Стратегія просування товару і маркетингові комунікації / В.А. Бодрик; Наук. кер. А.В. Непочатенко //Молодь – аграрній науці і виробництву. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Біла Церква, 2023. С. 9-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9706
УДК: УДК 658.82:005.21:316.77
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bodryk Vladyslav tezy_stud_econ_14.04.23-9-11.pdf570,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.