Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9706
Title: Стратегія просування товару і маркетингові комунікації
Other Titles: Product promotion strategy and marketing communications
Authors: Бодрик, Владислав Анатолійович
Bodryk, Vladyslav
Keywords: стратегія просування;маркетингові комунікації;стратегія проштовхування;стратегія притягування;promotion strategy;marketing communications;push strategy;pull strategy
Issue Date: 14-Apr-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Abstract: Розкрито сутність понять: «стратегія просування» та «маркетингові комунікації». Наведено алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій. Розглянуто основні стратегії просування товару та розкрито їх зміст. The essence of the concepts: «promotion strategy» and «marketing communications» is revealed. The algorithm for forming a complex of marketing communications is given. The main strategies of product promotion are considered and their content is revealed.
Description: Бодрик В.А.Стратегія просування товару і маркетингові комунікації / В.А. Бодрик; Наук. кер. А.В. Непочатенко //Молодь – аграрній науці і виробництву. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти, м. Біла Церква, 14 квітня 2023 р. Біла Церква, 2023. С. 9-11.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9706
metadata.dc.identifier.udc: УДК 658.82:005.21:316.77
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodryk Vladyslav tezy_stud_econ_14.04.23-9-11.pdf570,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.