Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9688
Title: Формування товарної політики підприємства
Other Titles: Formation of the Company's Product Policy
Authors: Непочатенко, Андрій Вікторович
Nepochatenko, Andrii
Непочатенко, Віктор Андрійович
Nepochatenko, Viktor
Keywords: товарна політика;маркетингова товарна політика;товарна стратегія підприємства;стратегічна зона господарювання;СЗГ;product policy;marketing product policy;product strategy of the enterprise;strategic economic zone
Issue Date: 26-Oct-2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Abstract: Розкрито сутність понять «товарна політика» й «товарна стратегія». Висвітлено основні її цілі товарна політика підприємства й виділено проблеми, які можуть виникнути при її розробці. Наведено алгоритм формування товарної політики підприємства. The essence of the concepts «commodity policy» and «commodity strategy» is revealed. Its main goals are highlighted the product policy of the enterprise and the problems that may arise during its development are highlighted. Given the algorithm for forming the product policy of the enterprise.
Description: Непочатенко А.В., Непочатенко В.А.Формування товарної політики підприємства. Аграрна освіта та наука:досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, публічного управління в Україні та світі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 26 жовтня 2023 р. м. Біла Церква: БНАУ, 2023.С. 69-72.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9688
metadata.dc.identifier.udc: УДК 339.330
Appears in Collections:Наукові публікації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nepochatenko A.V. tezy_econom_26.10.23-69-72.pdf548 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.