Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9688
Назва: Формування товарної політики підприємства
Інші назви: Formation of the Company's Product Policy
Автори: Непочатенко, Андрій Вікторович
Nepochatenko, Andrii
Непочатенко, Віктор Андрійович
Nepochatenko, Viktor
Ключові слова: товарна політика;маркетингова товарна політика;товарна стратегія підприємства;стратегічна зона господарювання;СЗГ;product policy;marketing product policy;product strategy of the enterprise;strategic economic zone
Дата публікації: 26-жов-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність понять «товарна політика» й «товарна стратегія». Висвітлено основні її цілі товарна політика підприємства й виділено проблеми, які можуть виникнути при її розробці. Наведено алгоритм формування товарної політики підприємства. The essence of the concepts «commodity policy» and «commodity strategy» is revealed. Its main goals are highlighted the product policy of the enterprise and the problems that may arise during its development are highlighted. Given the algorithm for forming the product policy of the enterprise.
Опис: Непочатенко А.В., Непочатенко В.А.Формування товарної політики підприємства. Аграрна освіта та наука:досягнення, роль, фактори росту. Стратегічні пріоритети розвитку економіки, фінансів, обліку, підприємництва та торгівлі, публічного управління в Україні та світі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 26 жовтня 2023 р. м. Біла Церква: БНАУ, 2023.С. 69-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9688
УДК: УДК 339.330
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nepochatenko A.V. tezy_econom_26.10.23-69-72.pdf548 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.