Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9527
Назва: Ефективність управління конкурентноспроможністю компаній (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»)
Інші назви: The effectiveness of managing the competitiveness of companies (ACCORDING TO THE MATERIALS OF PJSC "TERNOPIL'S DAIRY FACTORY")
Автори: Бахмацький, Владислав Андрійович
Bakhmatsky, Vladyslav
Ключові слова: конкурентоспроможність, підвищення ефективності, аналіз стратегії поведінки, фінансово-економічний стан, молочні продукти;competitiveness, efficiency improvement, behavioral strategy analysis, financial and economic condition, dairy products
Дата публікації: 20-лис-2023
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бахмацький В.А. Ефективність управління конкурентноспроможністю компаній (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»): Магістерська робота: (051 «Економіка») / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра економіки та економічної теорії; Наук. кер.: С.Г.Батажок,к.е.н., доцент– Біла Церква., 2023. – 77 с.
Короткий огляд (реферат): Управління конкурентоспроможністю є однією з ключових елементів функціонування компанії. В кваліфікаційній роботі досліджено управління конкурентоспроможністю компаній, її сутність, підходи до оцінювання та шляхи підвищення ефективності. Розглянуто підходи до оцінювання рівня конкурентоспроможності компаній. Визначено особливості стратегії компаній-конкурентів на галузевому ринку молочних продуктів. Проведено аналіз стратегії поведінки ПрАТ «Тернопільський молокозавод». Оцінена конкурентоспроможність ПрАТ «Тернопільський молокозавод» в умовах впливу пандемії та війни. Запропоновано шляхи підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю компаній. Результати та матеріали проведеного дослідження стануть у нагоді компаніям, які бажають втримати своє місце на ринку, розвиватись в довгостроковій перспективі та вміло Відповідати на виклики сучасних реалій. Щорічні дослідження конкурентоспроможності компаній є цінними для успішного розвитку компанії, її маркетингової компанії задля постійного залучення нових сегментів споживачів та збільшення прибутку.
Опис: Competitiveness management is one of the key elements of the company's functioning. The qualification work examines the management of the competitiveness of companies, its essence, approaches to evaluation and ways of improving efficiency. Approaches to assessing the level of competitiveness of companies are considered. The peculiarities of the strategy of competing companies in the branch market of dairy products are determined. An analysis of the behavior strategy of PJSC "Ternopil Milk Factory" was carried out. The competitiveness of Ternopil Milk Plant PJSC under the influence of the pandemic and war was assessed. Ways to increase the efficiency of management of the competitiveness of companies are proposed. The results and materials of the conducted research will be useful to companies that want to keep their place in the market, develop in the long term and skillfully respond to the challenges of modern realities. Annual studies of the competitiveness of companies are valuable for the successful development of the company, its marketing company in order to constantly attract new segments of consumers and increase profits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9527
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (магістри)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
efektyvnist upravlinnya.pdf584,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.