Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9320
Назва: Логістичні розподільчі центри як інструмент залучення дрібних сільськогосподарських виробників у агропродовольчі ланцюги постачання
Інші назви: Logistics distribution centers as a tool for attracting small agricultural producers in agri-food supply chains
Автори: Варченко, Ольга Миронівна
Varchenko, Olga
Варченко, Ольга Олександрівна
Varchenko, Olga
Вернюк, Наталія Олександрівна
Verniuk, Nataliia
Ключові слова: логістичний розподільчий центр, агропродовольчі ланцюги постачання, дрібні виробники, логістичні послуги;logistics distribution center, agri-food supply chains, small producers, logistics services
Дата публікації: 2022
Видавництво: Білоцерківський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Варченко О.М. Логістичні розподільчі центри як інструмент залучення дрібних сільськогосподарських виробників у агропродовольчі ланцюги постачання / Варченко О.М., Варченко О.О., Вернюк Н.О. // Економіка та управління АПК. – 2022. – № 2. – С. 87–97.
Короткий огляд (реферат): Доведено, що сучасні логістичні розподільчі центри мають важливе значення у формуванні доданої вартості в агропродовольчих ланцюгах постачання та приєднанні дрібних виробників сільськогосподарської продукції до конкурентоспроможних ланцюгів постачання. Проведено класифікацію логістичних центрів та систематизовано підходи до їх дефініції. Проаналізовано етапи еволюції збуту та розподілу сільськогосподарської продукції на основі кооперації, логістичних розподільчих центрів та зроблено висновок про необхідність створення таких центрів з продажу сільськогосподарської продукції. Узагальнено зарубіжну практику створення логістичних розподільчих центрів сільськогосподарської продукції, а також виділено критерії їх характеристики. Аргументовано, що основною метою створення логістичних розподільчих центрів сільгосппродукції є встановлення партнерських економічних відносин між виробниками та споживачами, зниження трансакційних витрат, створення передумов до включення дрібних виробників у конкурентоспроможні ланцюги постачання, що забезпечує прозорість руху продовольства, гарантує якість та безпеку. Запропоновано розглядати логістичний розподільчий центр сільськогосподарської продукції та продовольства як об’єкт надання комплексних логістичних послуг і координації діяльності з транспортування, доробки продукції (сушіння, сортування та ін.), зберігання, продажу, а також підтримки фінансових, митних операцій, проведення маркетингових досліджень, надання інформаційного супроводу тощо. Систематизовано чинники, що стримують включення дрібних виробників до агропродовольчих ланцюгів постачання, та виділено вимоги, які висувають роздрібні мережі до постачання сільгосппродукції. На основі цього висвітлено труднощі, вирішення яких можливе на базі створення логістичних розподільчих центрів. Розглянуто моделі формування логістичних центрів та обґрунтовано формування логістичного розподільчого центру сільськогосподарської продукції на основі державно-приватного партнерства, який об’єднує в один ланцюг всі логістичні, виробничі процеси, а також продаж, зокрема й на товарній біржі.
Опис: It is proved that modern logistics distribution centers play an important role in the formation of added value in agri-food supply chains and the inclusion of small agricultural producers in competitive supply chains. The classification of logistics centers are carried out and approaches to their definition are systematized. The stages of evolution of sales and distribution of agricultural products on the basis of cooperation, logistics distribution centers are analyzed and the conclusion on the need to create such centers in the sale of agricultural products is made. The foreign practice of creation of logistic distribution centers of agricultural products is generalized, and also criteria of their characteristic are allocated. It is argued that the main purpose of creating logistics distribution centers for agricultural products is to establish economic partnerships between producers and consumers, reduce transaction costs, create conditions for the inclusion of small producers in competitive supply chains, ensuring transparency of food, quality and safety. It is proposed to consider the logistics distribution center of agricultural products and food as an object of providing comprehensive logistics services and coordination of transportation, finishing (drying, sorting, etc.), storage, sales, as well as support for financial, customs operations, marketing research, providing information support, etc. The factors hindering the inclusion of small producers in agri-food supply chains are systematized, and the requirements of retail chains for the supply of agricultural products are highlighted, which highlights the existing difficulties that can be solved by creating logistics distribution centers. Models of formation of logistics centers are considered and the formation of a logistics distribution center of agricultural products on the basis of public-private partnership is substantiated, which unites in one chain all logistics, production processes, as well as sales, including and commodity exchange
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/9320
ISSN: 2310-9262 (print); 2415-7554 (online)
УДК: 338.439.5:658.7
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
varchenko_o.m._varchenko_o.o._2-2022.pdf461,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.