Please use this identifier to cite or link to this item: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8926
Title: Управління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква)
Other Titles: Quality management in service enterprises (based on the materials of the Bila Tserkva sports laser tag club «Avalon», Bila Tserkva)
Authors: Карпенко, Оксана Ігорівна
Karpenko, Oksana
Keywords: менеджмент;управління якістю;моделі управління якістю;сфера послуг;management;quality management;quality management models;service sector
Issue Date: 2023
Publisher: Білоцерківський національний аграрний університет
Citation: Карпенко О. І. Управління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква): Кваліфікаційна робота бакалавра: (073 «Менеджмент» / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2022. 60 с.
Abstract: Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей управління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква). У роботі досліджені методи управління якістю, що застосовуються у лазертаг-клубі «Авалон», зокрема, розроблення стандартів якості, періодичний технічний огляд обладнання, підготовка персоналу, постійний зворотний зв'язок з клієнтами, аудит якості, постійне покращення та інші. Запропоновані шляхи вдосконалення форм і методів управління якістю у клубі, що повинні ґрунтуватися на інноваційності, безпеці клієнтів, а також на сучасних методах мотивації працівників клубу щодо забезпечення високої якості послуг.
Description: The qualification work is devoted to the study of the peculiarities of quality management in service enterprises (based on the materials of the Bila Tserkva sports laser tag club "Avalon", Bila Tserkva). The paper examines the methods of quality management used in the laser tag club "Avalon", in particular, the development of quality standards, periodic technical inspection of equipment, staff training, constant customer feedback, quality audit, continuous improvement, and others. The author suggests ways to improve the forms and methods of quality management in the club, which should be based on innovation, customer safety, and modern methods of motivating club employees to ensure high quality services.
URI: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8926
metadata.dc.identifier.udc: 005.336.4:364-7
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Карпенко Оксана.pdf2,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.