Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Оксана Ігорівна-
dc.contributor.authorKarpenko, Oksana-
dc.date.accessioned2023-08-23T09:59:26Z-
dc.date.available2023-08-23T09:59:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКарпенко О. І. Управління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква): Кваліфікаційна робота бакалавра: (073 «Менеджмент» / Білоцерківський національний аграрний університет. Кафедра менеджменту; Наук. кер.: М. В. Вихор, доцент. Біла Церква, 2022. 60 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8926-
dc.descriptionThe qualification work is devoted to the study of the peculiarities of quality management in service enterprises (based on the materials of the Bila Tserkva sports laser tag club "Avalon", Bila Tserkva). The paper examines the methods of quality management used in the laser tag club "Avalon", in particular, the development of quality standards, periodic technical inspection of equipment, staff training, constant customer feedback, quality audit, continuous improvement, and others. The author suggests ways to improve the forms and methods of quality management in the club, which should be based on innovation, customer safety, and modern methods of motivating club employees to ensure high quality services.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей управління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква). У роботі досліджені методи управління якістю, що застосовуються у лазертаг-клубі «Авалон», зокрема, розроблення стандартів якості, періодичний технічний огляд обладнання, підготовка персоналу, постійний зворотний зв'язок з клієнтами, аудит якості, постійне покращення та інші. Запропоновані шляхи вдосконалення форм і методів управління якістю у клубі, що повинні ґрунтуватися на інноваційності, безпеці клієнтів, а також на сучасних методах мотивації працівників клубу щодо забезпечення високої якості послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБілоцерківський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectменеджментuk_UA
dc.subjectуправління якістюuk_UA
dc.subjectмоделі управління якістюuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectquality managementuk_UA
dc.subjectquality management modelsuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.titleУправління якістю у підприємствах сфери послуг (за матеріалами білоцерківського спортивного лазертаг-клубу «Авалон», м. Біла Церква)uk_UA
dc.title.alternativeQuality management in service enterprises (based on the materials of the Bila Tserkva sports laser tag club «Avalon», Bila Tserkva)uk_UA
dc.typeКваліфікаційні роботиuk_UA
dc.identifier.udc005.336.4:364-7uk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко Оксана.pdf2,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.