Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8841
Назва: Асинхронне навчання як можливість реалізовувати освітній процес в умовах воєнного стану
Інші назви: Asynchronous learning as an opportunity to implement the educational process under martial law
Автори: Ігнатенко, Вікторія Дмитрівна
Ihnatenko, Viktoriia
Ключові слова: асинхронне навчання;asynchronous learning;Дистанційне навчання;distant learning;educational activity;освітня діяльність
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Білоцерківський НАУ
Бібліографічний опис: Ігнатенко В.Д. Асинхронне навчання як можливість реалізовувати освітній процес в умовах воєнного стану / В.Д. Ігнатенко // Актуальні проблеми права, психології та педагогіки в умовах війни : матеріали Міжнар. наук-практ. онлайн-конф. (БНАУ, 13-14 квітня 2023 р.). – Біла Церква, 2023. – С. 140-143.
Короткий огляд (реферат): У тезах йдеться про те, що синхронне навчаннє є максимльно ефективним при використанні його в поєднанні з синхронним навчанням, проте, як корисна та можлива альтернатива, це є також можливістю відповідати викликам сучасності, у яких опинилася сучасна вища освіта в Україні в умовах війни
Опис: The thesis states that synchronous learning is most effective when used in combination with when used in conjunction with synchronous learning, but as a useful and possible alternative, it is also an opportunity to meet the challenges of our time, in which modern higher education in Ukraine has found itself in the conditions of war
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rep.btsau.edu.ua/handle/BNAU/8841
УДК: 378.147:351.82
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Asynhronne_navch.pdf918,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.